PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Szakközépiskola Gimnázium

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Partnerünk 100% magyar tulajdonban lévő, elektronikai iparban tevékenykedő vállalkozás, akik most pénzügyi ügyintézési feladatok ellátására keresnek ambiciózus munkatársat.

 

Csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióban:

 

 

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Feladatok:

  • Számlák kezelése/rögzítése,
  • Pénzügyi kimutatások készítése,
  • Házipénztár zárása,
  • Banki utalások teljes körű ellátása,
  • Adatszolgáltatás a könyvelő részére online platformon keresztül és adatok egyeztetése,
  • ÁFA bevalláshoz szükséges adatok összefogása cégen belül és könyvelővel való egyeztetése,
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Esetenként az Ügyvezető napi munkájának támogatása ad-hoc jellegű feladatokkal.

Helyettesítés alkalmával kereskedelmi asszisztensi feladatok ellátása az alábbiak szerint:

  • Kapcsolattartás magyar/angol nyelven üzletfeleikkel,
  • Ajánlatok készítése,
  • Rendelések feldolgozása,
  • Szállítmányozás szervezése, vámkezeléssel kapcsolatos ügyintézés.

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség,
  • Pályakezdők jelentkezését is várják,
  • Min. középszintű angol nyelvtudás (főként írásban),
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel),
  • Logikus, összefüggésekben történő gondolkodás,
  • Összetett, több szálon futó, párhuzamos munkavégzés,
  • Jó kommunikációs készség,
  • Pontos, önálló munkavégzés,
  • Ügyfélközpontú magatartás,
  • Talpraesettség.

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség,
  • Többéves tapasztalat pénzügyi asszisztensi munkakörben,
  • Műszaki területen (esetleg elektronikai iparágban) szerzett tapasztalat,
  • „B” kategóriás vezetői engedély,
  • Kulcs- Soft program ismerete.

 

Juttatások:

  • Szakmai tapasztalathoz illeszkedő bérezés + kiemelkedő mozgóbér,
  • Lehetőség szakmai és egyéni fejlődésre,
  • Stabil, hosszú távú munkahely,
  • Kellemes munkakörnyezet és változatos feladatok,
  • Évente két ajándék szabadnap.

Munkavégzés helye: Budapest, XVIII. kerület.

Munkarend: Hétfőtől péntekig 8:00-16:30.

 

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, kérlek bérigényed megjelölésével küldd el számunkra önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Győr

Ügyfelünk többéves múlttal rendelkező, SAP fejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó nemzetközi vállalat, többek között Ausztriában, Németországban és Magyarországon vannak jelen. A cég nemzetközi projekttapasztalattal rendelkező kollégák szakértelmével kínál profi megoldásokat ügyfeleik számára. Amennyiben szeretnél fiatalos, lendületes csapatuk tagja lenni győri telephelyükön, csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 6 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Szeged

Kutatás-fejlesztési területen működő, dinamikusan fejlődő partnerünk 2005 óta van jelen Magyarországon. Csatlakozz most szegedi csapatukhoz az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 7 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Ügyfelünk folyamatosan növekedő, stabil háttérrel rendelkező egészségügyi szolgáltatások terén működő vállalat, kiknek szerepe a koronavírusos időszak kapcsán fontosabbá vált, mint valaha! Lelkiismeretes munkájuknak köszönhetően mára több mint 650.000 elégedett Ügyféllel rendelkeznek, segítségükkel több ezer tesztet tudnak elvégezni. Csatlakozz most csapatukhoz az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 13 nap múlva