BACK OFFICE VEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 5-7 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Többéves irodai közegben szerzett tapasztalattal rendelkezik és előrelépési lehetőséget, új kihívást keres?
Szívesen lenne egy olyan csapat részese, akik elkötelezettek, hogy munkájukkal hatékonyan és színvonalasan támogassák az egészségügyet?
Amennyiben a fenti kérdésekre igennel felelt, ez az Ön lehetősége!
 
Ügyfelünk folyamatosan növekedő, stabil háttérrel rendelkező egészségügyi szolgáltatások terén működő vállalat, kiknek szerepe a koronavírusos időszak kapcsán fontosabbá vált, mint valaha!
Mintavételi pontjaik mára országosan elérhetőek, ahol a legmagasabb minőségű és gyorsaságú szolgáltatást garantálják. A mintákat saját futárjaik szállítják laborba, melyek elemzésére pedig saját laborkapacitással rendelkeznek. Lelkiismeretes munkájuknak köszönhetően mára több mint 650.000 elégedett Ügyféllel rendelkeznek, segítségükkel több ezer tesztet tudnak elvégezni.
 
Csapatukba az adminisztrációs terület hatékony működtetéséért és fejlesztéséért felelős kollégát keresünk az alábbi pozícióba:
 
BACK OFFICE VEZETŐ
Feladatok:
  • A szervezet dokumentációs folyamatainak működtetése, fejlesztése,
  • A Back office csapat kollégáinak fejlesztése, velük közös munka kialakítása,
  • Többi osztállyal közös munka működtetése és folyamatos fejlesztése,
  • Adminisztrációra vonatkozó szabályok betartása, szükség esetén kialakítása,
  • Archiválási rendszer működtetése, fejlesztése.

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség,
  • Min. 5 év tapasztalat irodavezetőként, vagy egyéb adminisztratív munkakörben,
  • Képesség a probléma feltárására, megértésére és a megoldásának előkészítésére,
  • Proaktív gondolkodás a problémák kialakulásának megelőzésében,
  • Alapos, precíz és rugalmas munkavégzés jellemzi,
  • Nyitott, empatikus, vidám személyiség.

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség,
  • 5+ év tapasztalat irodavezetőként, vagy egyéb adminisztratív munkakörben,
  • 1-2 éves vezetői tapasztalat,
  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete.

Juttatások:

  • Versenyképes, tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • Egy szervezet, ami növekszik és vele együtt lehet fejlődni,
  • Ahol a munkádat a teljesítményed alapján ítélik meg,
  • Szakemberekkel való együttműködést, velük való közös, célorientált munkát,
  • Rengeteg kedves, segítőkész kolléga,
  • Létre lehet hozni új folyamatokat, közösen lehet rajta gondolkodni, alakítani,
  • Barátságos légkört, ahol érték a kedvesség, segítőkészség, kreativitás és rugalmasság.

 

Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület.

 

Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!