SZENIOR MARKETING SZAKÉRTŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye Budapest

Munkaterület: Marketing, PR, Média

Pozíciószint: Specialista

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 5-7 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Ügyfelünk a világ egyik vezető műszaki szolgáltatásokat nyújtó szervezete. A kölni központú, 1872-ben létrehozott vállalat ma több mint 60 országban, 500 telephelyen összesen 19.700 munkatársat foglalkoztat. 
A Magyarországon és a közép-kelet európai régióban működő leányvállalata, munkatársat keres az alábbi pozícióba: 
 
SZENIOR MARKETING SZAKÉRTŐ 

A leendő munkatárs feladatai:

  • A helyi szintű marketing tevékenységek, folyamatok és eszközök operatív megvalósítása és bevezetése, a regionális marketing stratégia figyelembevételével,
  • A cég, mint brand erősítése a hazai és nemzetközi piacon, marketing események, kampányok szervezése, ügyféltalálkozók lebonyolításában együttműködés a társterületekkel,
  • A marketing tevékenységek helyi jogszabályoknak való megfeleltetése,
  • A regionális és globális marketing stratégia átvétele, alkalmazása, helyi adottságokhoz való igazítása,
  • A marketing eszközök és folyamatok átvételének, alkalmazásának biztosítása, jelentéskészítés,
  • A marketing tevékenységek értékesítéssel való összehangolása a bevételnövekedés érdekében,
  • Szükség esetén a digitális és analóg csatornák teljesítményének fejlesztése,
  • A marketing tevékenységek teljesítményének, és teljesítménymutatóinak (KPI) monitorozása, beszámolók készítése a vezetőség felé
  • A marketingköltségek és a költségvetés havi ellenőrzése.

Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ideálisan marketing és kommunikáció szakon,
  • 5-10 év szakmai tapasztalat marketing területen, vállalati oldalon, nemzetközi környezetben,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • Felhasználói szintű MS Office számítógépes ismeretek, Google Adwards, Linkedin Ads,
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat online marketing területén, a közösségi média, mint marketing eszköz használatában való jártasság,
  • Utazási hajlandóság.

Amit a cég kínál:

  • Cafetéria,
  • Éves bónusz,
  • Home Office lehetőség,
  • Laptop, telefon.

Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület

Munkaidő: Napi 8 óra, rugalmasan (törzsidő: 9 és 15 óra között)

 

Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el számunkra magyar és angol nyelvű önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Társaságunk 2004 óta piacvezető Magyarországon a vagyonkezelési monitoring és kutatási tanácsadásban, ügyfeleink között tudva a bankszektor minden szolgáltatóját. Immár 20 éve készítünk részletes iparági elemzéseket a hazai, valamint a magyar ügyfélreferenssel rendelkező külföldi privátbanki szolgáltatók adataira alapozva. Munkatársat keresünk az alábbi munkakörben:

A hirdetés lejár 17 nap múlva