ÜZLETVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Vendéglátás / Idegenforgalom

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Partnerünk a STARBUCKS, az egyedi, barátságos hangulatra, partneri kapcsolatokra és világszínvonalú vezetők fejlesztésére fókuszál. A Starbucks nem csak egy finom kávét jelent,hanem mindenek felett egy helyet,
ahol segítenek a partnereiknek elérni a kihívó céljaikat és beteljesíteni álmaikat.
 
Arra ösztönzik partnereiket, hogy elfogadják a kihívásokat és fejlesszék a kompetenciáikat,
miközben nagyszerűen érzik magukat.
 
Menedzsereik valódi hatást gyakorolnak a cég eredményeire – megvalósítják az ötleteiket és megfigyelik
az üzlet növekedését az alapján, amit létrehoztak.
 
Csatlakozz a Starbuckshoz mint
 
STORE MANAGER - Budapest
 
(Üzletvezető)

 

Mi az, amit megtanítanak neked Store Manager pozícióban?
 
  • Az üzlet költségeinek kezelését: eredménykimutatás elemzés, havi és éves budget készítés, költség optimalizálás
  • Bevétel előrejelzést a rendelkezésre álló adatok alapján, valamint bevétel növelését a vendégekkel és helyi közöségekkel való hosszútávú kapcsolatok kialakítása révén
  • Tehetség gondozást: fejlesztő beszélgetések levezetése, időszakos értékelések a kompetencia modelljük alapján, a csapat motiválása
Feladatok:
  • aktív részvétel a műszakban a Barista csapattal
  • a kávézói célok megvalósítása kitűnő műszakvezetéssel

Mit várnak el tőled?

  • tapasztalatot üzletvezetésben, csapat- és műszakvezetésben (elsősorban vendéglátás vagy kereskedelem területen)
  • középszintű angol nyelvtudást
  • tulajdonosi szemléletet
  • elkötelezettséget, lelkesedést a csapat, valamint a feladatok és bonyolult helyzetek megoldása iránt
  • rugalmasságot, leleményességet
  • tanulás és fejlődés iránti nyitottságot
  • hatékony időgazdálkodási képességet és jártasságot feladatok rangsorolásában 
  • analitikus készséget, képességet nagy mennyiségű számadat kezeléséhez
Mi az, amit Starbucks Partnerként nyújtanak neked?
  • professzionális tréningeket és fejlődési lehetőség cégükön belül (menedzsereik 80%-a belső fejlesztési programukon keresztül fejlődött), Starbucks Store Manager képesítés kb. 5 hónap alatt
  • rugalmas munkaidő beosztást (reggeli/esti műszakok)
  • havi két csomagot a kedvenc szemes vagy kapszulás kávédból
  • partner kedvezményeket az Amrest márkáinál (Starbucks, KFC, Pizza Hut)
  • kedvezményes sportolási lehetőséget
  • bónuszt új partner ajánlásáért
  • egy nagyszerű, energikus csapat tagja leszel
  • helyet, ahol megmutathatod kreativitásod és megvalósíthatod ötleteidet
  • stabil, multinacionális környezetet
  • hosszútávú karrierlehetőséget
  • szabadságot az öltözködésben, ahol kifejezheted egyéni stílusodat 
  • és akik értékelik a szórakozást - rengeteg Partnereiknek szóló eseményt
A munkavégzés helye:
  • Budapest
 
Ha szeretnél részese lenni egyedi munkahelyi környezetüknek, miközben mosolyoddal másokat is inspirálhatsz, akkor JELENTKEZZ!

Hasonló pozíciók

Vendéglátás / Idegenforgalom | Budapest

Partnerünk az egyedi, barátságos hangulatra, partneri kapcsolatokra és világszínvonalú vezetők fejlesztésére fókuszál. Segítenek a partnereiknek elérni a kihívó céljaikat és beteljesíteni álmaikat. Arra ösztönzik partnereiket, hogy elfogadják a kihívásokat és fejlesszék a kompetenciáikat, miközben nagyszerűen érzik magukat. Menedzsereik valódi hatást gyakorolnak a cég eredményeire – megvalósítják az ötleteiket és megfigyelik az üzlet növekedését az alapján, amit létrehoztak. Csatlakozz hozzájuk mint ASSISTANT STORE MANAGER - Budapest (Üzletvezető-helyettes). Mi az, amit megtanítanak neked Assistant Store Manager pozícióban? Csapat építését és fejlesztését: részvétel toborzásban professzionális eszközeinken keresztül, munkatársak betanítása és motiválása, értékelő és fejlesztő beszélgetések levezetése. Az üzlet bérköltségeinek kezelését: eredménykimutatás elemzés, költségek tervezése és ellenőrzése, beosztás készítése a csapat számára. Személyes dokumentumok kezelését: szerződések előkészítése, munkavállalók javadalmazása a munka törvénykönyve alapján. Tehetség gondozást: fejlesztő beszélgetések levezetése, időszakos értékelések a kompetencia modellünk alapján, a csapat motiválása.

A hirdetés lejár 13 nap múlva
Vendéglátás / Idegenforgalom | Csongrád megye

Partnerünk egyedi, barátságos hangulatra, partneri kapcsolatokra és világszínvonalú vezetők fejlesztésére fókuszál. Segítenek a partnereiknek elérni a kihívó céljaikat és beteljesíteni álmaikat. Arra ösztönzik partnereiket, hogy elfogadják a kihívásokat és fejlesszék a kompetenciáikat, miközben nagyszerűen érzik magukat. Menedzsereik valódi hatást gyakorolnak a cég eredményeire – megvalósítják az ötleteiket és megfigyelik az üzlet növekedését az alapján, amit létrehoztak. Csatlakozz a hozzájuk mint ASSISTANT STORE MANAGER - Szeged (Üzletvezető-helyettes). Mi az, amit megtanítanak neked Assistant Store Manager pozícióban? Csapat építését és fejlesztését: részvétel toborzásban professzionális eszközeinken keresztül, munkatársak betanítása és motiválása, értékelő és fejlesztő beszélgetések levezetése. Az üzlet bérköltségeinek kezelését: eredménykimutatás elemzés, költségek tervezése és ellenőrzése, beosztás készítése a csapat számára. Személyes dokumentumok kezelését: szerződések előkészítése, munkavállalók javadalmazása a munka törvénykönyve alapján. Tehetség gondozást: fejlesztő beszélgetések levezetése, időszakos értékelések a kompetencia modellünk alapján, a csapat motiválása.

A hirdetés lejár 13 nap múlva