ÜGYFÉLSZOLGÁLATI CSOPORTVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 5-7 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint

Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalatot?
Szereti, ha az ügyfelek részéről felmerülő problémákra ideális megoldást kínálhat?
Fontos Önnek, hogy elégedett ügyfelei legyenek a vállalatnak?
 
Akkor ez a lehetőség most Önnek szól!
 
Partnerünk közel 120 éves múltra visszatekintő német családi tulajdonban lévő vállalat.
 
A vállalat konyhai, textil- és padlóápolási háztartási készülékek gyártására összpontosít, valamint ipari üzemekben, illetve egészségügyi intézményekben használandó készülékeket is készít.
 
A vállalat olyan termékeket kínál ügyfeleinek, amelyek a hosszú élettartam, a teljesítmény, a kezelési kényelem, az energiahatékonyság, a design és a szerviz terén a magas színvonalat képviselik. 
 
Ügyfélszolgálati csapatuk erősítése céljából keresnek most
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI CSOPORTVEZETŐ
 
pozícióba új kollégát.
Feladatok:
  • Beérkező ügyféligények, bejelentések és panaszok feldolgozása, elbírálása, kezelése,
  • Call center csapat napi munkájának koordinálása, vezetői- és szakmai támogatása,
  • Oktatási és képzési struktúra meghatározása, szükség esetén az oktatási feladatok ellátása,
  • Teljes körű ügyfélszolgálati folyamatmenedzsment, az operáció folyamatos fejlesztése a maximális ügyfél elégedettség érdekében,
  • Ügyfélkiszolgálás háttérfolyamatainak folyamatos felülvizsgálata és irányítása,
  • Ügyfélszolgálati tevékenységhez kapcsolódó státusz riportok, továbbá eszkalációs folyamatok működtetése,
  • Ügyfélmegkeresések trendelemzése, folyamatos visszajelzési metódusok kialakítása és működtetése,
  • Aktív részvétel az SAP rendszer bevezetésében és fejlesztésében.
Elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség,
  • Legalább 5 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati VAGY vevőszolgálati területen (preferáltan műszaki területen),
  • Min. 1 éves ügyfélszolgálati vezetőként szerzett tapasztalat, kisebb csapat irányításában,
  • Angol nyelv erős közép szintű ismerete (írásban és szóban is).
Előnyök:
  • SAP és/vagy TOPDesk rendszerek ismerete.
Juttatások, ajánlat:
  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Jó hangulatú, dinamikus csapat,
  • Kiszámíthatóság, változatos feladatok.
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület.
 
Munkaidő: Hétfőtől – péntekig 9.00 órától 17.00 óráig
 
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra angol és magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat | Csongrád megye

Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapatban dolgozni és rendelkezel középfokú angol nyelvtudással? Ha a válaszod IGEN, olvass tovább, ez a pozíció Neked szól! Partnerünk digitális orvostechnológiai rendszerek fejlesztésével és üzleti hasznosításával, valamint műtéti segédeszközök gyártásával és értékesítésével foglalkozik a fogászati implantáció területén. Az ő csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 2 nap múlva