PROJECT MANAGER (fizetéstechnikai szolgáltatások)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye Budapest

Munkaterület: Informatika, Telekommunikáció

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Nemzetközi megbízónk fizetéstechnikai megoldásokat nyújtó cég. Digitális megoldásaikkal bankok, kereskedelmi egységek és termelővállalatok között biztosítanak egyfajta fizetésbeli kapcsolatot a sikeres tranzakciók érdekében. 
Magyarországi csapatuk bővül, így új kollégát keresünk számukra
 
PROJECT MANAGER
 
pozícióba.
Feladatok:
  • A meglévő SmartVista termék menedzselése
  • Induló és folyamatban levő projektek E2E koordinálása
  • Az implementációs folyamat kísérete és utókövetése
  • Aktív részvétel a tárgyalásokon és egyeztetéseken az értékesítő kollégákkal
  • Rendszeres egyeztetés a kapcsolódó társosztályokkal, saleses munkatársakkal a projektekkel kapcsolatban
  • Rendszeres riportálás a cégvezetés felé
Elvárások:
  • Min. középfokú informatikai végzettség
  • Legalább 3 éves banki/fizetéstechnikai területen szerzett tapasztalat
  • Fizetési rendszerek ismerete 
  • Aktív kommunikációképes angol nyelvtudás - belső kommunikációs nyelv és nemzetközi vállalatcsoporttal való kommunikáció miatt fontos
  • Határozott és magabiztos kiállás
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz és tapasztalataidhoz igazodó piacképes alapbérezés
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop, mobiltelefon)
  • Rugalmas munkaidő (heti 2-3 nap HO lehetőség)
  • Igényes munkakörnyezet, -támogató munkahelyi légkör
Munkavégzés helye
  • Budapest, 13. kerület

Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra angol nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!