KINTLÉVŐSÉG KEZELŐ MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye Budapest

Munkaterület: Pénzügy / Számvitel / Kontrolling

Elvárt végzettség: Szakközépiskola

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Pénzügyi szektorban tevékenykedő nemzetközi céghez keresünk új munkatársat
 
 
KINTLÉVŐSÉG KEZELŐ MUNKATÁRS 
 
pozícióba.
Feladat:
  • Magyar és külföldi vállalatok kintlévőségeinek kezelése nem fizető céges partnereiktől
  • Együttműködés a csoport külföldi irodáival a behajtási folyamat során
  • Szerződések, részletfizetési megállapodások, fizetési ütemezések előkészítése 
  • Riportok készítése és adminisztratív feladatok ellátása a megbízók részére
  • Telefonos kapcsolattartás a vevőkkel a kintlévőségek érvényesítése érdekében
  • Az értékesítés támogatása az új ügyfelekkel való együttműködés kialakításában
Elvárások:
  • Minimum 3-4 év releváns tapasztalat
  • Aktív, erős kommunikációképes angol nyelvtudás (napi szintű kapcsolattartás partnerekkel, ügyfelekkel angol nyelven)
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód 
  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés 
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office Word, Excel)
Előny:
  • Jogi tanulmányok / végzettség 
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás 
Amit kínálunk:
  • Gyakorlati tapasztalatszerzési lehetőség egy fiatal és motivált csapatban 
  • Felelősségteljes munkakör, önálló feladatok 
  • Kihívásokkal teli és változatos tevékenység nemzetközi vállalati környezetben 
  • Alapbérezésen túl kiegészítő juttatások (havi bónusz, cafeteria)
Munkavégzés helye:
  • Budapest XIII. kerület
Kérjük, amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát honlapunkon keresztül!