SENIOR HR GENERALISTA

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye Budapest

Munkaterület: HR / Munkaügy

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

A Xeless Kft. a higiéniai szolgáltatások piacán nagy tapasztalattal rendelkező, 12 országban jelen lévő cégcsoport tagja munkatársat keres, XXII. kerületi székhelyére, az alábbi munkakör betöltésére:
 
SENIOR HR GENERALISTA (határozott idő – 2 év)
Feladatok:
  • Munkavállalók be- és kiléptetésének ügyintézése, adminisztrációs feladatok ellátása
  • Munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók, egyéb munkajogi iratok elkészítése
  • Toborzási és kiválasztási folyamat teljeskörű lebonyolítása belföldi és külföldi pozíciókra
  • Bérszámfejtés előkészítése, ehhez kapcsolódó dokumentációk és nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás a bérszámfejtéssel
  • Riportok, kimutatások készítése
  • HR adatbázisok pontos, naprakész vezetése
  • Részvétel HR projektekben, stratégiai tervek kidolgozásában, megvalósításában
  • Tervek és programok készítése a dolgozók ismereteinek továbbfejlesztésére, képzésére, átképzésére, a meglévő munkaerő megőrzésére
  • Szakmai vezetők és munkavállalók HR támogatása
  • Munkajogi feladatok koordinációja, adminisztrációja és együttműködés a vállalati jogásszal
  • Munka- és egészségvédelmi programok felügyelete (munkavédelmi- és tűzvédelmi oktatások, foglalkozás-egészségügyi szűrés)
  • Cégcsoporton belüli alkalmazottak utaztatása kereskedelmi járatokkal, ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Munkavállalók jogaival, egészségével, biztonságával, egyenlő lehetőségeivel és egyéb ügyeivel kapcsolatos szabályok és törvények betartásának biztosítása
  • Aktuális adatvédelmi szabályzatok betartása/betartatása
  • Cégcsoport vállalatainak HR kérdésekben történő támogatása
 
Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség
  • Min. 5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban, írásban)
  • Munkajogi ismeretek, Ms. Office felhasználói ismeretek
  • Dinamikus, lelkes, kezdeményező
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készség
  • Megbízható, önálló munkavégzés
  • Együttműködő és támogató attitűd
 
Előny:
  • Multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat
 
Amit kínálunk: 
  • Stabil, ugyanakkor folyamatosan fejlődő, innovatív munkahely 
  • Anyagi megbecsülés 
  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Rugalmas munkaidő, home office lehetőséggel
 
Munkavégzés helye: 
  • Budapest, XXII. kerület
 
Jelentkezés módja:
  • Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük csatoltan küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát –fizetési igény megjelölésével!