BÉRSZÁMFEJTŐ, ÜZEMI ADMINISZTRÁTOR

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Hajdú-Bihar megye

Munkaterület: HR / Munkaügy

Pozíciószint: Beosztott

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk minőségi élelmiszeralapanyag gyártás területén nagy hírnévnek örvendő, hazai tulajdonú, nagy múltú mezőgazdasági cég, amely olyan hús- és tejkészítményeket gyárt és forgalmaz, melyek között számos díjjal jutalmazott termék található és mindegyik méltán népszerű a magyar fogyasztók körében.

 

Expanzív kereskedelmi, marketing és termelési terveiknek, és innovatív, jövőbe mutató termékfejlesztéseiknek köszönhetően dinamikus fejlődés alatt áll. Értékesítési tevékenységük, termékeik egyre szélesebb vevőközönség előtt ismertek.

Amennyiben Te is szeretnél részese lenni egy hazai termékcsoport terjeszkedésének, akkor

csatlakozz csapatukhoz

 

BÉRSZÁMFEJTŐ, ÜZEMI ADMINISZTRÁTOR

 

pozícióba.

Milyen feladatok várnak Rád?

  • A húsüzemi dolgozók munkaidő nyilvántartási rendszerének vezetése, adminisztrálása, fejlesztése, együttműködve az üzemi  vezetéssel, a vállalati központtal, valamint a vállalat csoport központi egységeivel,
  • A havi munkadíjak, pótlékok, egyéb díjazások számfejtése,
  • A munkavállalók munkaügyi és humán adminisztrációs ügyeinek kezelése, a vállalat csoport központjának támogatásával,
  • Részvétel az üzemi szállítói számlák kezelésében,
  • Részvétel az általános üzemi adminisztrációban.

Milyen elvárásoknak kell megfelelned?

  • Érettségi és mellette közgazdasági szakképzettség, vagy bérügyintézői, illetve ezzel rokon szakmai képzettség megléte,
  • 1 éves tapasztalat bérszámfejtési területen,
  • Önállóság, dinamizmus,
  • Felhasználói szintű PC ismeretek, (Word, Excel)
  • Hatékony munkavégzés önállóan és csapatban egyaránt.

Mit nyújt számodra a cég?

  • Fiatalos csapat, megújult irodai környezet,
  • Biztos anyagi hátterű munkáltató, 
  • Megegyezés szerinti jövedelem, éves bónusz/mozgóbér, béren kívüli juttatás,
  • Fejlődési lehetőség a központi HR szervezet segítségével.

Mi jelenthet előnyt számodra jelentkezésed során?

  • Számítógépes ismeretek,
  • Helyismeret,
  • Nádudvar, illetve annak vonzáskörzetében való lakhely.

Munkavégzés helye:

  • Nádudvar

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, jelentkezz szakmai önéletrajzoddal a rendszerünkön keresztül!

Hasonló pozíciók

Logisztika / Szállítmányozás | Budapest

Partnerünk innovatív szolgáltatásokat nyújt optimalizált logisztikai megoldások fejlesztésével és alkalmazásával. Több mint 15 leányvállalattal működnek együtt. A folyamatos szervezeti fejlődés érdekében olyan munkatársakat keresünk, akik hozzájárulnak a vállalat jövőbeli sikeréhez. Bővülő csapatukba keresünk a következő pozícióba szakembert: ÜZLETFEJLESZTÉSI MUNKATÁRS

A hirdetés lejár 13 nap múlva
Egészségügy / Szociális ellátás | Pest megye

Gyorsan fejlődő hazai, diagnosztikai területen működő kereskedelmi és szolgáltató vállalkozás keres egészségügyi ismeretekkel rendelkező munkatársat EGÉSZSÉGÜGYI PROJEKTKOORDINÁTOR munkakörbe.

A hirdetés lejár 9 nap múlva
Asszisztens / Titkár / Titkárnő | Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Megbízónk magyarországi leányvállalata, mely 2008-ban alakult. Cégünk fő profilja a műanyagflakonok gyártása. Megalakulása óta rendkívül dinamikusan fejlődik, ennek következményeként cégünk a következő pozícióba keres új munkatársat: LOGISZTIKAI ASSZISZTENS

A hirdetés lejár 13 nap múlva