PÉNZÜGYI MUNKATÁRS (AUSZTRIA)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Külföld / Ausztria

Munkaterület: PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Német Középfok szóban és írásban

Partnerünk professzionális logisztikai megoldásokat kínál a hazai és nemzetközi szállítmányozás, valamint járműbérbeadás területén. Gépparkjuk széles választékával kínál ügyfeleik számára folyamatos, szünet nélküli szolgáltatást, amelynek fejlesztésére nagy hangsúlyt fektetnek.

A családias hangulatban működő cégcsoport németországi leányvállalatához keresünk

PÉNZÜGYI MUNKATÁRSAT.

A BETANULÁSHOZ ÉS A KÖLTÖZÉSHEZ SEGÍTSÉGET NYÚJTUNK!

Helyszín: Salzburg környéke, Ausztria.

 

Miért érdemes jelentkezni?

  • Kiemelkedő karrierlehetőség pályakezdő gazdasági szakembereknek, illetve pénzügyi tapasztalattal rendelkezőknek is,
  • Versenyképes munkabér (euróban történő kifizetés),
  • Segítségnyújtás a költözéskor,
  • Fejlődési lehetőség,
  • Fiatalos csapat várja az új munkatársat.

 

Te vagy az ideális pályázó, amennyiben:

  • Min. középfokú gazdasági végzettséged van, 
  • Min. középfokú aktív német nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban,
  • Min.1 év tapasztalatot szereztél irodai környezetben, adminisztratív munkakörben (ideálisan pénzügyi területen). 

Ha pályakezdő vagy, akkor is szívesen látunk, és segítséget nyújtunk a betanuláshoz!

  • Szívesen élnél Ausztriában,
  • Jó problémamegoldó és együttműködő képességed van,
  • B-kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel,
  • Min. felhasználói szinten kezeled a MS Office-t.

 

Ellátandó feladatok:

  • Cég teljes körű pénzügyi adminisztrációja, ügyintézése,
  • Cash-flow és likviditási terv, napi és heti riportok a cégvezető felé,
  • Rendszeres és ad hoc riportok készítése,
  • Kontrolling feladatok elvégzése,
  • A napi fizetési, banki műveletek egyeztetése, előkészítése és végzése, a házipénztár kezelése,
  • A be-és kimenő számlák kezelése, számlázási feladatok,
  • Könyvelési anyag összekészítése, kapcsolattartás a könyvelővel,
  • Tehergépjárművek nyilvántartása, biztosítások kezelése, lízingek nyomon követése,
  • Ügyviteli dokumentációk kezelése, egyéb nyilvántartások vezetése,
  • Az iroda zavartalan működésének biztosítása, irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok.

 

Helyszín: Salzburg környéke, Ausztria.

 

Munkaidő: hétfőtől péntekig, irodai munkaidőn belül rugalmasan. 

 

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk MAGYAR ÉS NÉMET nyelvű önéletrajzodat! 

Hasonló pozíciók

HR / MUNKAÜGY | Vas megye

Partnerünk Oktatási intézménybe keresünk új kollégát az alábbi pozícióba: SZEMÉLYÜGYI MUNKATÁRS PÉNZÜGYI ASSZISZTENCIÁVAL

A hirdetés lejár 21 nap múlva