Állásajánlat: ADMINISZTRÁTOR / Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Állásajánlat: ADMINISZTRÁTOR
Hivatkozási szám: ADMINSTR-0623

Partnerünk a világ vezető minőségellenőrző, vizsgáló és tanúsító szervezete. Több mint 140 országban 85 000 jól képzett alkalmazott összesen 1 800 irodában és laboratóriumban biztosítja a magas színvonalú munkát. Az 1878-ban alapított, a svájci Genfből irányított vállalatcsoport szinte a világ összes országában jelen van képviseleteivel, szolgáltatásaival.
A cég leányvállalata, 1991 óta működik Magyarországon, melynek főbb tevékenységei: tanúsítás, ellenőrzés, laboratóriumi vizsgálat, oktatás.
Laboratóriumukba keresnek új munkatársat az alábbi pozícióba:

ADMINISZTRÁTOR

Feladatok:

  • A laboratóriumba érkező minták átvétele
  • A mintákkal kapcsolatos iktatás, valamint számítógépes adatrögzítés
  • Vizsgálati minták továbbítása a részlegek felé
  • Szükséges jogszabályok, szabványok, egyéb normatív dokumentumok rendszeres figyelése, gondozása
  • Alvállalkozók, együttműködő partnerek felé a vizsgálati paraméterek ismertetése

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Rugalmasság.
  • Pontosság, precizitás

Előnyök:

  • Laboratóriumban szerzett adminisztratív tapasztalat

Juttatások, ajánlat:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil, nagyvállalati háttér
  • Megbízhatóság
  • Korrekt fizetés, juttatások

Munkavégzés helye:

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Egyéb információk:

  • Munkavégzés helye: NYÍREGYHÁZA
  • Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed szakmai önéletrajzoddal rendszerünkön keresztül!

Munkatapasztalat:

  • 0-1 év

Elvárt végzettség:

  • Középfokú tanfolyam

Nyelvtudás:

  • Angol Kommunikációs/Társalgási szint

Pozíció területei:

  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adminisztrátor/Recepciós
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adatrögzítő/Dokumentumkezelő

Pozíciószint:

  • Beosztott