Milyen feladatokat kell ellátni ebben a pozícióban?
- Teljes körű bérszámfejtés, ideértve a havi illetményeket, nem rendszeres juttatásokat és béren kívüli juttatásokat.
- Bér- és juttatási analitikák vezetése, levonások és egyéb kifizetések nyilvántartása, KIRA rendszer kezelése.
- Jogviszonyok kezelése, változások nyilvántartása, igazolások kiadása és hatósági adatszolgáltatások elkészítése.
- Részvétel költségvetés, beszámoló és szerződés-előkészítés folyamatában, valamint gazdálkodási és számviteli jelentések készítése.
- Belső és külső ellenőrzések, selejtezés és leltározás támogatása.
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, a humánpolitikai területtel, külső szervezetekkel és partnerekkel.
Mik az elvárások a jelölttel szemben?
- Középfokú gazdasági (pénzügyi-számviteli) végzettség, valamint bérügyintéző és társadalombiztosítási ügyintéző képesítés.
- Legalább 3 év tapasztalat hasonló munkakörben közigazgatásban vagy államháztartási területen.
- KIRA rendszer ismerete.
- Jó együttműködési és kommunikációs készség, terhelhetőség, precizitás és pontosság.
- Önálló munkavégzés, megbízhatóság és határozottság.
Előny:
- Megbízási szerződések ügyintézésben való tapasztalat (kiemelten a külföldi illetőségűek).
- Államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés.
Amivel Partnerünk honorálja a munkádat:
- Munkába járási támogatás - 100%-os bérlet térítés.
- Ruházati költségtérítés.
- Cafeteria.
- Támogató, rugalmas munkahelyi kultúra.
- Továbbképzések és szakmai fejlődés támogatása.
Munkavégzés helye: Budapest, 8.kerület
Munkaidő: H-CS, 8:00-16:30 között, P 8:00-14:00 (rugalmasan), heti 1 nap Home Office lehetőség.
Ha szívesen csatlakoznál egy stabil, értékalapú és támogató hivatalhoz, és magadra ismertél a leírtakban, ne habozz! Jelentkezz magyar nyelvű önéletrajzoddal az alábbi gombra kattintva: