- A lakatoságazat anyagszükségletének felmérése, összeállítása és naprakészen tartása
- Ajánlatkérések előkészítése és kiküldése, beérkező ajánlatok összehasonlítása és kiértékelése; szükség esetén részvétel az ártükör elkészítésében
- Megrendelések előkészítése, egyeztetése és folyamatos nyomon követése
- Kapcsolattartás a beszállítókkal és a raktárral; az eltérések, késedelmek és hibás szállítások kezelése
- A megrendelésekhez kapcsolódó dokumentumok, műbizonylatok és számlák kezelése, rögzítése és továbbítása
- A vezető napi munkájának operatív támogatása: információk rendszerezése, megbeszélések és találkozók időzítése
- Beérkező e-mailek és postai küldemények kezelése
- Általános irodai és adminisztratív feladatok ellátása
- Látogatók fogadása, valamint céges rendezvények és események szervezésének támogatása
- Az iroda rendezettségének biztosítása, az irodai eszközök és fogyóeszközök utánrendelése
- Legalább középfokú végzettség logisztikai vagy kereskedelmi szakirányon
- 3-5 év szakmai tapasztalat beszerzési vagy ügyviteli területen
- Magabiztos MS Office-ismeret
- Kiemelkedő adminisztrációs pontosság és precizitás
- Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
- Önálló, rendszerszemléletű és proaktív munkavégzés
- Megbízhatóság, felelősségteljes hozzáállás
- Csapatszellem és jó együttműködési attitűd
- Vállalatirányítási rendszerek ismerete
- Angol és/vagy német nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvánnyal
- Versenyképes fizetés
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség, biztos vállalati háttérrel
- Teljes munkaidős foglalkoztatást irodai jelenléttel, egy műszakos munkarendben
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítását (díjmentes internet- és telefonhasználat)
- Napi melegétkezést
- Változatos feladatokat és fejlődési lehetőséget
- Felelősségteljes, önálló munkakört
- Barátságos, támogató csapatot és családias munkakörnyezetet