- Beérkező hívások és e-mailek kezelése, vendégek fogadása, valamint tárgyalók előkészítése.
- Irodai és konyhai beszerzések lebonyolítása.
- Postai és futárküldemények intézése.
- Szerződések és számlák adminisztrációja: nyomtatás, aláíratás, szkennelés és rendszerezés.
- Munkavállalói ügyintézés: cafeteria, távollétek, orvosi igazolások, számlák, valamint egyéb kérdések megválaszolása.
- Képzések adminisztrációjának koordinálása.
- Nyilvántartások vezetése és árajánlatok bekérése.
- Vállalati rendezvények szervezésének támogatása.
- Vezető támogatása az általános adminisztratív feladatok ellátásában.
- Irodaház üzemeltetésének koordinálása: karbantartási problémák kezelése, belépőkártyák, parkolás.
- Legalább középfokú végzettség.
- 3-5 év év irodai vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat.
- Középfokú angol nyelvtudás (írásban és olvasásban egyaránt).
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word, PowerPoint).
- Precíz, önálló munkavégzésre képes, rugalmas és megbízható személyiség.
- Logikus, rendszerszemléletű gondolkodás.
- Határozatlan idejű munkaszerződés és versenyképes fizetés.
- Munkába járás támogatása: BKK bérlet vagy helyközi járatok 100%-ban térítve.
- Stabil munkahely és fejlődési lehetőségek.
- Kellemes, támogató munkakörnyezet, segítőkész kollégákkal.
- Budapest IX. kerület (a 3-as metróvonal közelében).
- Napi 8,5 óra, 8:00 és 16:30 között.
Küldd el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva.
Mi történik a jelentkezésedet követően?