Partnerünk a STAFF HOUSE Zrt., egy 2004 óta stabilan működő, folyamatosan fejlődő magyar tulajdonú vállalat.
Számukra keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
IT KOORDINÁTOR
A munkakör célja:
Az IT Koordinátor feladata a központi iroda és a telephelyek IT-infrastruktúrájának napi szintű támogatása, az eszközök és rendszerek zavartalan működésének biztosítása, valamint a kapcsolódó adminisztratív, beszerzési és szolgáltatói ügyintézési feladatok ellátása.
Főbb feladatok:
- IT technikusok és telephelyek számára szükséges eszközök, szerszámok rendelése
- Kapcsolattartás telephelyek internet- és TV-szolgáltatóival, szerződések intézése, hibabejelentések kezelése
- Ügyviteli rendszer napi támogatása, változások adminisztrációja
- Hibajegykezelő rendszer használata és működésének támogatása
- Telekom VIP szerződés kezelése, kapcsolattartás
- IT eszközök nyilvántartása, központi rendelések előkészítése és nyomon követése
- Eszközbeszerzések, raktározási és leltározási folyamatok adminisztrációja
- Garanciális és garanciaidőn túli szervizügyintézés (notebookok, kamerák, routerek, switchek, AP-k stb.)
- Kamerarendszerek felhasználói adatbázisának és jogosultságainak kezelése
- Kamerafelvételekkel kapcsolatos hatósági megkeresések intézése
- Bankkártyás elszámolások készítése, számlák gyűjtése és adminisztrálása
- Egyes költséghelyekhez tartozó számlák kezelése
- Kérdőívek és űrlapok létrehozása, módosítása, adminisztrálása
- Idegenforgalmi adó nyilvántartása és bevallása, riportok készítése
- Irodai belépőkártyák kezelése, kiadása, nyilvántartása
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- 2-3 év szakmai tapasztalat adminisztráció, adatbáziskezelés, eszköznyilvántartás, leltárkezelés vagy ügyviteli rendszerek támogatása terén
- Magabiztos felhasználói szintű IT-ismeretek (Windows, Office 365)
- Alapszintű hálózati ismeretek
- Érdeklődés az IT terület iránt
- Pontos dokumentációs és adminisztrációs készség
- Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség
- Precíz, megbízható, strukturált munkavégzés
- Kiváló kommunikáció technikusokkal és beszállítókkal való egyeztetéshez
- Önálló valamint csapatban való munkavégzés képessége
Amit kínálnak Számodra:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Próbaidő után fitneszterem használata
- Próbaidő után csoportos angol nyelvi órák
- Munkába járás támogatása
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Sokrétű, változatos feladatkör
- Támogató IT csapat
- Szakmai fejlődési lehetőség
Munkaidő: hétfőtől péntekig napi 8 óra
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Jelentkezés módja:
Küldd el magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják a pályázatodat, és ha megfelelőnek találják, továbbítják megbízónknak. Ezt követően már megbízónk folytatja a kiválasztási folyamatot.