Szeretne olyan IT szolgáltató vállalatnál dolgozni, ahol valódi stratégiai hatást gyakorolhat a kiemelt ügyfelekkel folytatott együttműködésekre?
Motiválja, hogy üzleti és technikai területek között hidat képezve hosszú távú partnerségeket építsen?
 
Megbízónk a Szinva Net Zrt. 100%-ban magyar tulajdonban lévő cég. IT megoldásokat és magas szintű szolgáltatásokat nyújtó cégként hosszú távú, megbízható partnerségre törekszenek ügyfeleikkel. Szolgáltatásaik között szerepelnek testre szabott IT rendszerek, fejlesztési és üzemeltetési megoldások, valamint komplex támogatási szolgáltatások.
 
Csapatuk bővítésére keresnek tapasztalattal rendelkező munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER - IT szolgáltatások

Feladatok:
  • Stratégiai kapcsolattartás kiemelt partnerekkel
  • Folyamatos egyeztetés a partnerek különböző üzleti és technikai területeivel
  • Ügyféligények felmérése, egyeztetése a belső fejlesztési és szolgáltatási csapatokkal
  • Ajánlatok, szerződések előkészítése, tárgyalások lebonyolítása
  • Szolgáltatások minőségének nyomon követése, ügyfél-elégedettség biztosítása
  • Új üzleti lehetőségek feltérképezése és bővítése a meglévő ügyfélnél
  • Key account riportok, prezentációk készítése felsővezetés számára
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Felsőfokú végzettség
  • 5–10 év Key Account Management tapasztalat, ebből legalább 2–3 év nagyvállalati ügyfelek kezelésében, IT vagy technológiai szolgáltatói környezetben
  • Tapasztalat banki, vagy nagyvállalati ügyfélkörrel való folyamatos kapcsolattartásban
  • Komplex IT-projektek és szolgáltatások ismerete, üzleti és technikai stakeholderek egyidejű kezelése mellett
  • Stratégiai account-tervezési tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magabiztos tárgyalási és prezentációs készségek, felsővezetői szintű kommunikációban is 
  • Ügyfélközpontú szemlélet és proaktív hozzáállás
  • Több területet érintő komplex egyeztetések önálló és professzionális kezelése
  • Erős üzleti elemző készség: ügyféligények fordítása belső fejlesztési/üzemeltetési csapatok számára 
Partnerünk ajánlata:
  • Versenyképes fizetés és teljesítményalapú bónusz
  • Cafeteria juttatási csomag
  • Céges autó, magánhasználattal
  • Home Office lehetőség
  • Rugalmas, hibrid munkavégzés
  • Stabil, innovatív IT vállalati háttér
Munkaidő: hétfőtől-péntekig rugalmas munkarend
 
Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzésben (otthoni munkavégzés és rendszeres ügyféllátogatás)
 
Jelentkezés módja:
Küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, BÉRIGÉNYE MEGJELÖLÉSÉVEL az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezését követően:
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.