- A vállalat napi adminisztratív, pénzügyi és bérszámfejtési folyamatai zavartalan, pontos és határidőre történő biztosítása.
- Az ügyvezetés, a könyvelés és a pénzügy számára szükséges adatok előkészítése, továbbítása.
- A cégvezetés napi munkájának támogatása
- Adminisztrációs és irodai feladatok (iktatás, hatósági és partneri ügyintézés, postai/futárküldemények)
- Pénzügyi és banki ügyintézés (utalások előkészítése, pénztárkezelés, számlák ellenőrzése, kintlévőségek követése)
- Számlakezelés és könyveléstámogatás (bejövő számlák rendszerezése, havi könyvelési anyagok összeállítása)
- Bérszámfejtési és HR-adminisztráció (jelenléti ívek, belépők–kilépők, szerződések, igazolások)
- Legalább középfokú végzettség
- Minimum 1–3 év pénzügyi/adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- Számviteli alapok ismerete
- Magabiztos MS Office/Google Workspace ismeret
- Alap bérszámfejtési és pénzügyi adminisztrációs ismeretek, számlázási/könyvelési folyamatok és ERP rendszerek ismerete
- Precizitás, felelősségteljes hozzáállás, jó szervezőkészség, határidőtartás
- Diszkréció, önállóság és csapatmunka, jó kommunikáció
- B kategóriás jogosítvány
- Pénzügyi, gazdasági végzettség
- Számlázz.hu rendszer ismerete
- Angol nyelvtudás
- Pozíciónak megfelelő fizetés
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség 20+ éve működő cégnél
- Útiköltség biztosítás banki és hivatalos ügyintézéshez
- Fejlődés alatt álló, dinamikus környezet
- Korrekt, szabad kezet adó vezetőség
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Saját munkaállomás (számítógép, telefon)
- Családias légkör
- Törökbálint (Hosszú távon Home Office biztosítása)
- Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
- Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezése kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.