- Felhasználók napi szintű technikai támogatása (helyszínen és távolról)
- Szerverek, laptopok, nyomtatók és egyéb IT-eszközök telepítése, konfigurálása
- Operációs rendszerek és alkalmazások telepítése, frissítése (Windows, Office stb.)
- Hálózati problémák diagnosztizálása és megoldása (VPN, Wi-Fi, IP-címek)
- Jogosultságkezelés Active Directory környezetben
- Együttműködés külső szolgáltatókkal
- Poszeidon rendszerhez kapcsolódó rendszergazdai feladatok ellátása
- Szerverek és licencek működtetése, felügyelete
- Microsoft licencek, domainkezelő fiókok és jelszavak adminisztrációja
- A vállalati honlaphoz kapcsolódó frissítések elvégzése
- Informatikai eszközleltár elkészítése, karbantartása
- DKÜ-n keresztüli informatikai beszerzések részbeni ügyintézése
- Legalább középfokú végzettség informatikai területen
- 1-3 év szakmai tapasztalat desktop support vagy helpdesk területen
- Windows operációs rendszerek és Microsoft OƯice alapos ismerete
- Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú hozzáállás
- Problémamegoldó képesség, önállóság
- Tapasztalat kisvállalati IT környezetben
- Alapvető hálózati ismeretek (IP-címek, router beállítás)
- Active Directory, Exchange, Microsoft 365 tapasztalat
- Tapasztalat ticketing rendszer használatában
- Államigazgatási környezetben szerzett tapasztalat (Pegasus, eSzigno)
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus csapatban
- Versenyképes juttatási csomag
- Modern munkakörnyezet és eszközpark
- Szakmai fejlődési lehetőségek, belső képzések