Feladatai lesznek:
Pénzügy és kontrolling támogatása:
- Bankkivonatok, szállítói és vevői számlák érkeztetése, feldolgozása, kontírozása és SAP-ban történő rögzítése, valamint utalási és adózási feladatok kezelése
- Könyveléshez szükséges anyagok előkészítése és könyvvizsgálat támogatása eseti jelleggel
- Kintlévőségek és nyitott rendelések nyomon követése, szerződések és teljesítésigazolások (TIG-ek) kezelése
- Sales folyamatok támogatása: partnerkontroll riportok, szerződés- és megrendelésrögzítés SAP-ban, adatszolgáltatás hivatalos minősítésekhez
- Ismétlődő és projekt alapú számlázási feladatok elvégzése
- Cash flow kimutatások és havi vezetői riportok előkészítése
Adminisztráció:
- Dokumentumkezelés, postai és általános irodai ügyintézés
- Üzleti partneradatok nyilvántartása, céges autók és irodai működés adminisztrációja
- Ügyvezető munkájának adminisztratív támogatása
HR támogatása:
- Alap- és mozgóbér kifizetések, alvállalkozói dokumentációk kezelése
- Utazási költségtérítések, szabadság- és betegszabadság nyilvántartás
- Munkavállalók be- és kiléptetésének adminisztrációja
- Havi céges megbeszélések szervezése
- Középfokú pénzügyi vagy gazdasági végzettség
- 2-3 év releváns tapasztalat, pénzügyi vagy irodai adminisztrációban
- Középszintű angol nyelvtudás
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
- Valamilyen vállalat irányítási rendszer ismerete
- SAP Business One ismerete
- Tapasztalathoz illeszkedő alapbér
- Változatos és felelősségteljes pozíció
- Stabil háttérrel rendelkező vállalat
- Támogató csapat és kellemes munkakörnyezet
- Céges laptop és mobiltelefon
- Budapest XIII. kerület (Spaces White House)
- Hibrid munkavégzés – próbaidő után heti 2 nap home office
- Rugalmas munkaidő – törzsidő: 9:00-16:00 (napi 8 órás munkavégzés)