Partnerünk immár 15 éve fejleszti, gyártja és üzemelteti az ipari eszközkiadó automatákat. Jelenleg több mint 5 000 aktív projektjük fut világszerte, 400-nál is több ügyfelüknél, négy kontinensen.
 
Megoldásaikat egyre szélesebb körben alkalmazzák az egészségügy, az IT és a gyártás területén. A folyamatos fejlesztés és innováció hajtja őket nap mint nap, és új kollégáik számára is biztosítják a hosszú távú szakmai fejlődést.
 
Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikus, támogató csapathoz, várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

Főbb feladatok:
Ebben a munkakörben aktívan tartod majd a kapcsolatot ügyfelekkel, akik a világ számos pontjáról kereshetnek meg téged. A feladatod középpontjában a műszaki támogatás, az adminisztrációs folyamatok kezelése és a szerviztevékenységek koordinálása áll. A napi munkád során az alábbi területeken számítanak rád:
  • Garanciális és nem garanciális pótalkatrész-árajánlatok összeállítása, rendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben
  • Hibajegyek kezelése, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Hardver- és szoftverproblémák azonosítása, diagnosztizálása
  • Hozzáférési kérelmek és szabályok kezelése
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar, német, esetleg angol nyelven, szóban és írásban
  • Konfigurációk ellenőrzése, javítása
  • Együttműködés a logisztikai, termelési és pénzügyi részlegekkel a rendelések pontos lebonyolítása érdekében
  • Szervizszolgáltatásokhoz kapcsolódó árajánlatok készítése, számlázás-előkészítés
Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • Legalább 1–3 év tapasztalat ügyfélszolgálati / vevőszolgálati munkakörben
  • Kommunikációképes német nyelvtudás szóban és írásban (külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz)
  • MS Office magabiztos használata (különösen Excel, Outlook)
  • Műszaki affinitás vagy alapszintű IT-ismeretek a hardver/szoftver problémák diagnosztizálásához
  • Kiváló kommunikációs készség, empatikus ügyfélkezelés és ügyfélorientált hozzáállás
  • Precíz, pontos munkavégzés és erős adminisztrációs készség
  • Megbízható, felelősségteljes és önálló személyiség, aki ugyanakkor jól tud együttműködni a csapattal
  • Proaktív problémamegoldó gondolkodásmód, rugalmasság és határozott fellépés
Előnyt jelent:
  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • Hibajegykezelő rendszer (pl. Jira) vagy vállalatirányítási rendszer (pl. SAP) ismerete
Amit kínálnak:
  • Stabil, magyar tulajdonú, folyamatosan növekvő vállalat
  • Támogató, családias csapat és inspiráló munkakörnyezet
  • Magas cafeteria juttatás
  • Munkába járási támogatás
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy innovatív ipari szegmensben
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Home office lehetőség próbaidő után
  • Kutyabarát munkahely
Foglalkoztatás jellege:
  • Teljes munkaidős
Munkavégzés helye:
  • Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség)
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.