Partnerünk immár 15 éve fejleszti, gyártja és üzemelteti az ipari eszközkiadó automatákat. Jelenleg több mint 5 000 aktív projektjük fut világszerte, 400-nál is több ügyfelüknél, négy kontinensen.
Megoldásaikat egyre szélesebb körben alkalmazzák az egészségügy, az IT és a gyártás területén. A folyamatos fejlesztés és innováció hajtja őket nap mint nap, és új kollégáik számára is biztosítják a hosszú távú szakmai fejlődést.
Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikus, támogató csapathoz, várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
Főbb feladatok:
Ebben a munkakörben aktívan tartod majd a kapcsolatot ügyfelekkel, akik a világ számos pontjáról kereshetnek meg téged. A feladatod középpontjában a műszaki támogatás, az adminisztrációs folyamatok kezelése és a szerviztevékenységek koordinálása áll. A napi munkád során az alábbi területeken számítanak rád:
-
Garanciális és nem garanciális pótalkatrész-árajánlatok összeállítása, rendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben
-
Hibajegyek kezelése, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
-
Hardver- és szoftverproblémák azonosítása, diagnosztizálása
-
Hozzáférési kérelmek és szabályok kezelése
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar, német, esetleg angol nyelven, szóban és írásban
-
Konfigurációk ellenőrzése, javítása
-
Együttműködés a logisztikai, termelési és pénzügyi részlegekkel a rendelések pontos lebonyolítása érdekében
-
Szervizszolgáltatásokhoz kapcsolódó árajánlatok készítése, számlázás-előkészítés
Elvárások:
-
Középfokú végzettség
-
Legalább 1–3 év tapasztalat ügyfélszolgálati / vevőszolgálati munkakörben
-
Kommunikációképes német nyelvtudás szóban és írásban (külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz)
-
MS Office magabiztos használata (különösen Excel, Outlook)
-
Műszaki affinitás vagy alapszintű IT-ismeretek a hardver/szoftver problémák diagnosztizálásához
-
Kiváló kommunikációs készség, empatikus ügyfélkezelés és ügyfélorientált hozzáállás
-
Precíz, pontos munkavégzés és erős adminisztrációs készség
-
Megbízható, felelősségteljes és önálló személyiség, aki ugyanakkor jól tud együttműködni a csapattal
-
Proaktív problémamegoldó gondolkodásmód, rugalmasság és határozott fellépés
Előnyt jelent:
-
Felsőfokú végzettség
-
Angol nyelvtudás
-
Hibajegykezelő rendszer (pl. Jira) vagy vállalatirányítási rendszer (pl. SAP) ismerete
Amit kínálnak:
-
Stabil, magyar tulajdonú, folyamatosan növekvő vállalat
-
Támogató, családias csapat és inspiráló munkakörnyezet
-
Magas cafeteria juttatás
-
Munkába járási támogatás
-
Szakmai fejlődési lehetőség egy innovatív ipari szegmensben
-
Hosszú távú, stabil munkalehetőség
-
Home office lehetőség próbaidő után
-
Kutyabarát munkahely
Foglalkoztatás jellege:
Munkavégzés helye:
-
Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség)
Jelentkezés módja:
-
Küldd el szakmai önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
-
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.