Szeretne egy olyan vezetői pozícióban dolgozni, ahol stratégiai gondolkodását és üzleti tapasztalatát valóban kamatoztathatja?
Szeretné, ha vezetőként közvetlen hatása lenne egy piacvezető vállalat növekedésére és értékesítési irányára?
 
Partnerünk egy magyar tulajdonú, közel 35 éve sikeresen működő piacvezető vállalat, amely speciális ipari megoldások értékesítésével és nemzetközi gyártók kizárólagos hazai képviseletével foglalkozik. Termékeivel és szolgáltatásaival az ipar szinte minden ágazatában jelen van.
 
Tapasztalt, szakmailag elhivatott kollégát keresnek az alábbi pozícióba:
 
ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ

Feladatok:
  • Az értékesítési terület teljes körű irányítása: üzletfejlesztés, értékesítési tervek megvalósítása és partnerkapcsolatok kezelése
  • Értékesítési stratégia kidolgozása és megvalósítása az ügyvezetéssel együttműködésben
  • Az értékesítési csapat szakmai vezetése, motiválása és munkaszervezése
  • Új üzleti lehetőségek, termék- és portfólióbővítési irányok feltérképezése
  • A marketingtevékenység támogatása és a marketingeszközök aktív használata
  • Kiemelt ügyfelek kezelése, tárgyalások és rendszeres látogatások
  • Műszaki projektek vezetése és a vevői igények megvalósításának koordinálása
  • Forgalmi elemzések, riportok készítése, valamint a motivációs rendszer fejlesztése
  • Napi együttműködés a műszaki és operatív területekkel, piaci trendek nyomon követése
  • Üzleti adminisztráció és riportálás (Excel, CRM, Salesforce használata)
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Felsőfokú végzettség műszaki vagy gazdasági területen
  • B2B értékesítésben szerzett 3–5 éves szakmai tapasztalat, ipari vagy műszaki környezetben, ebből legalább 1–2 év vezetői tapasztalat értékesítési terület irányításában
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Igazolt eredmények üzletfejlesztésben, portfólióbővítésben és ügyfélkapcsolatok építésében
  • Kiváló vezetői, tárgyalási és kommunikációs készségek
  • Stratégiai gondolkodásmód és erős problémamegoldó képesség
  • Magabiztos MS Excel és CRM (pl. Salesforce) ismeret
Előnyt jelent:
  • Projektalapú működésben szerzett tapasztalat
  • Erős konzultatív értékesítési és tárgyalástechnikai készségek
  • Tapasztalat gazdasági, kontrolling vagy irányítási feladatokban
Partnerünk ajánlata:
  • Versenyképes kompenzációs csomag (alapbér + teljesítményarányos bónusz + cafeteria)
  • Céges autó, egyeztetett magánhasználattal
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása: laptop és mobiltelefon
  • Hosszú távú, stabil együttműködés egy piacvezető, magyar tulajdonú vállalatnál
Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában
 
Munkavégzés helye: Budapesti régió
Iroda: Budakeszi
 
Jelentkezés módja:
Kérjük, küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezést követően?
A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.