Partnerünk immár 12 éve foglalkozik ipari eszközkiadó automaták fejlesztésével, gyártásával és üzemeltetésével. Jelenleg több mint 5 000 aktív projektjük fut világszerte, 400-nál is több ügyfelüknél, négy kontinensen. Megoldásaikat egyre szélesebb körben alkalmazzák az egészségügy, az információ- és kommunikációtechnológia, valamint főként a gyártás területén.
 
A folyamatos fejlesztés és az innováció hajtja Őket nap mint nap. Dinamikus, nyitott és támogató szellemű csapatként nagyon fontos számukra, hogy a hozzájuk csatlakozó kollégák hosszú távon is megtalálják a helyüket a vállalatnál. Jelenleg az alábbi pozícióba keressük új munkatársukat:
 
1ST LEVEL IT SUPPORT

Főbb feladatok: Ebben a munkakörben sokat fogsz az ügyfeleinkkel egyeztetni, kommunikálni, akik a világ számos tájáról felvehetik majd veled a kapcsolatot. Kiforrott ügyfélkörrel rendelkeznek, és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően ez a kör fokozatosan bővül. A munkád során egy támogató csapatban lesz lehetőséged az alábbi feladatok ellátására:
  • Garanciális és nem garanciális pótalkatrész árajánlatok összeállítása, rendelés feldolgozás a vállalatirányítási rendszerben
  • Hibajegyek kezelése és a szükséges adminisztráció elvégzése
  • Hardver és szoftver problémák diagnosztizálása
  • Hozzáférési kérelmek és szabályok kezelése
  • Ügyfelekkel való kommunikáció szóban és írásban magyar, angol és német nyelven
  • Konfigurációk ellenőrzése, javítása
  • Együttműködés az érintett részlegekkel (logisztika, termelés, pénzügy) a vevői pótalkatrész rendelések pontos lebonyolításában
  • Szerviz szolgáltatásokra árajánlatok készítése, számlázás-előkészítési feladatok elvégzése
Elvárások: Ez egy komplex feladatkör, amiben lehetőséged lesz a tudásodat megmutatni. Nagyon fontos számukra, hogy a hozzájuk csatlakozó kollégák hosszú távon is megtalálják a helyüket a vállalatnál, ezért alapos onboading-ot biztosítanak Neked. Ahhoz, hogy ebben a feladatkörben tudj dolgozni az alábbiakat várják el Tőled:
  • Minimum középiskolai végzettség
  • Minimum 1-3 éves IT Support munkakörben szerzett tapasztalat
  • Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Kommunikációs szintű német nyelvtudás
  • Precizitás és képesség az önálló munkavégzésre
  • Megbízható, határozott személyiség
  • Probléma megoldó látásmód amely magában hordozza a szükséges rugalmasságot, és képességet a hibák azonosításához
  • Csapatban való együttműködésre való képesség
  • Felelősségvállalás az elvégzett feladatokért
Előnyök:
  • Felsőfokú végzettség
  • SAP, Atlassian Jira rendszerek ismerete
  • Verzió kezelés
  • Docker – user level
  • FTP, SFTP alapok
  • Chrome Dev Tools
  • Google Cloud Consol
Amit kínálnak: Ők egy magyar tulajdonú vállalat, mely az elmúlt évek során fokozatosan növekedett és egyre szélesebb termékválasztékkal vannak jelen, egyre több nemzetközi piacon. Támogatják a fejlődésre való nyitottságot és biztosítják a megfelelő hátteret ahhoz, hogy itt ki tudj teljesedni. A fent leírtak mellett az alábbiakat tudják még nyújtani Neked:
  • Magas cafetéria juttatás már a próbaidő alatt is
  • Munkába járási támogatás
  • Home Office biztosítása
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő munkakörnyezetben
  • Családias, kutyabarát munkahelyi légkör
  • Dolgozói kedvezmények
Munkavégzés helye:
  • Székesfehérvár
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat bruttó fizetési elvárásod megadásával az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
  • A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.