- A gyártási folyamatok folyamatos minőségellenőrzése, a termékek megfelelőségének biztosítása a vállalati és vevői előírások szerint
- Gyökérok-elemzések elvégzése és javító intézkedések kidolgozása, bevezetése a hibák megelőzése érdekében
- Vevői kapcsolattartás minőségügyi kérdésekben, reklamációk kezelése, dokumentálása és nyomon követése
- Részvétel a minőségbiztosítási auditokon, ahol feladat a szakmai kérdések megválaszolása és a vizsgálatok szakmai támogatása, az auditok lebonyolítása nélkül
- Operátorok és munkatársak oktatása a minőségi elvárásokról, folyamatokról és szabványokról, a folyamatos fejlődés támogatása érdekében
- Szoros együttműködés a német felettessel és szakemberekkel a minőségügyi folyamatok egységesítése és fejlesztése érdekében
- Rendelkezel minimum középfokú végzettséggel
- Van 1-3 év szakmai tapasztalatod gyártó cégnél, minőségbiztosítási területen, vevői reklamáció kezelésben - hiszen ez a pozíció egyik fő feladata és elvárása
- Magabiztosan beszélsz angol nyelven, és mindennap használod
- Felhasználói szinten kezeled a MS Office számítógépes programokat
- Tapasztalat autóipari vagy berendezésgyártási környezetben
- Minőségbiztosítási folyamatok gyakorlati ismerete
- IATF szabvány ismerete és alkalmazása
- Jártasság a quality eszközökben (APQP, PPAP, FMEA)
- HDX vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat
- Alapbéren felül, havi mozgóbér
- 3 hónap után jelenléti prémium
- Munkába járási támogatás
- Céges mobiltelefon és laptop
- Ingyenes parkolási lehetőség
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
- Budapest déli agglomerációs térsége
- Hétfőtől péntekig 8:30-16:30 (30 perces ebédszünet)
Ha szeretnél egy nemzetközi háttérrel rendelkező, támogató csapatban dolgozni, ahol a minőség és fejlődés kéz a kézben jár, jelentkezz frissített önéletrajzoddal, és légy részese egy biztonságos, emberközpontú munkahelynek!