A Beck and Partners Kft., Magyarország egyik legnagyobb, 100%-ban hazai tulajdonú munkaerő-közvetítő cége, új kollégát keres, aki szeret emberekkel dolgozni és igazi lendületet vinne a csapatunkba.
 
Szeretsz emberekkel kapcsolatot tartani, és örömmel segítesz abban, hogy minden gördülékenyen működjön az értékesítésben?
Elégedettséggel tölt el, ha a háttérmunkádnak köszönhetően egy ügylet sikeresen létrejön?
Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni, ahol a kommunikáció a kulcs, a precizitás érték, és a fejlődés mindennapos?
 
Akár részmunkaidős lehetőséget keresel, akár teljes állásban szeretnél karriert építeni a HR világában, nálunk megtalálhatod a helyed!
Mi hiszünk abban, hogy a tehetség és a lelkesedés mindig utat tör magának– nálunk lehetőséget kapsz a fejlődésre, tanulásra és arra, hogy valódi értéket teremts.
 
 
Jelenleg új kollégát keresünk a következő pozícióba:
 
SALES ASSZISZTENS

Miért válaszd a mi cégünket?
  • Csatlakozva hozzánk, naprakész, tapasztalt szakemberekkel dolgozhatsz együtt, akik minden nap inspirálnak és támogatnak a fejlődésedben.
  • Befogadó, nyitott csapat vesz körül, ahol mindig számíthatsz segítségre és odafigyelésre, így soha nem érzed magad egyedül a feladatokban.
  • Ráadásul nálunk sosem unalmas a munka: számos csapatépítő program és partnerlátogatás vár rád, ahol élményekkel és új tapasztalatokkal gazdagodhatsz.
 
Mik a követelmények?
  • Minimum középfokú végzettség.
  • Kiemelkedő kommunikációs készség és ügyfélközpontú hozzáállás.
  • Legalább 6 hónap releváns tapasztalat olyan területeken, mint call center, vevőszolgálat, ügyfélszolgálat, értékesítés, biztosítás, hitel értékesítés, kérdőíveztetés vagy felmérések végzése.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen MS Office programokban.
  • Tapasztalat kimenő és hideg hívások kezelésében.
 
 
Főbb feladatok ebben a pozícióban:
  • Kezdeményezz kimenő hívásokat a listák alapján, és építs kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel a döntéshozók eléréséhez.

  • Törekedj napi 25–30 beszélgetésre, hiszen minden hívás közelebb visz a sikeres üzlethez.

  • Egyeztesd a cégek adatait, mutasd be aktuális akcióinkat, és biztosítsd, hogy a beszélgetések a döntéshozókhoz vezessenek.

  • Küldj emailes kapcsolatfelvételeket a B2B kapcsolatok erősítéséhez.

  • Egyeztess tárgyalási időpontot a sales csapatnak, vagy add át a megrendelésre kész cégekről szóló információt, különösen a toborzási és fejvadász szolgáltatások esetén.

  • Rögzíts minden hívást és emailt a CRM-ben, hogy a csapat naprakész legyen, és a precizitásod támogassa az értékesítők hatékony munkáját.

 

Amit mi tudunk neked munkádért adni:
  • Rugalmasan végezheted a munkádat otthonról és az irodából (Budapest, XI. kerület).
  • Home office lehetőség a próbaidő lejárta után.
  • Korlátlan kávé és tea fogyasztás.
  • Egyéb juttatások pl.: cafeteria, bónusz.
  • Biztosítjuk számodra a munkavégzéshez szükséges eszközöket: a laptopot és a mobiltelefont.

 

Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület (a betanulás ideje alatt), ezt követően pedig rugalmasan Home Office-ból is dolgozhatsz

Munkaidő: Teljes vagy részmunkaidőben (6–8 óra/nap) dolgozhatsz, rugalmasan 8–17 vagy 9–18 között, 1 órás ebédszünettel.

 

Nézz be hozzánk és győződj meg magad, milyen az élet a Beck&Partnersnél: https://www.linkedin.com/company/beckandpartners

 

Ha felkeltettük érdeklődésedet és megfelelsz a követelményeknek, ne habozz jelentkezni hozzánk egy friss önéletrajzzal!