Rendelkezik több éves tapasztalattal vezető melletti asszisztensi pozícióban, és szívesen kamatoztatná tudását egy stabil, magyar tulajdonú vállalatnál?
Kihívásként tekinti egy felsővezető munkájának teljes körű szakmai támogatását, valamint komplex ügyek önálló menedzselését?
 
Akkor ezt a lehetőséget érdemes megtekintenie!
 
Állami tulajdonú, állami vagyoni körbe tartozó ingatlanokkal kapcsolatos tevékenységeket ellátó partnerünk keres új asszisztens munkatársat, koordinációs fókusszal. A vezető munkájának operatív és szakmai támogatása a fő feladat.
 
Keressük azt a kollégát, aki az alapelveiknek megfelelően, kellő dinamizmussal és szorgalommal képes elvégezni a feladatokat és ezzel hozzájárul a társaság további fejlődéséhez és egy kiváló csapat tagjává válhat. Várjuk jelentkezését az alábbi pozícióba:
 
FELSŐVEZETŐI, SZEMÉLYI ASSZISZTENS

Feladatok:
  • A személyi asszisztens feladatai közé tartozik a vezető kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységeinek támogatása, valamint a vezetés külső és belső kapcsolatait szervezni és koordinálni
  • A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása
  • A vezető levelezőrendszerének, naptárának kezelése és összehangolása
  • Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
  • A vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása
  • Kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel
  • Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése)
  • A vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása
  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
  • Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) megszerkesztése
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
  • Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, PR, ügyfélkapcsolat stb.)
  • Beszámolás a vezetőnek
Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • 1-2 év felsővezető mellett szerzett személyi asszisztensi tapasztalat
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete, erős Excel-tudással
  • Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
  • Kiemelkedő szervezőkészség
  • Önálló munkavégzés
  • Rendszerszemlélet
  • Rugalmasság
  • Erkölcsi bizonyítvány
Előnyt jelent:
  • Jogász végzettség
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • 13. havi juttatás
  • Szép Kártya feltöltés
  • Céges telefon, laptop
  • Munkába járás támogatása a jogszabálynak megfelelően
  • Stabil vállalati háttér
  • Határozatlan időtartamú, teljes munkaidős szerződés
  • Szakmai kihívások, értékteremtő fejlődési lehetőségek
  • Lendületes csapat, támogató munkahelyi légkör, modern munkakörülmények
  • Munkahelyi extrák: kerékpártároló, parkoló
Munkavégzés helye:
  • Budapest (pesti kerület)
Munkaidő:
  • Napi 8 órás, általános munkarend, hétvége szabad!
Milyen vezetője lesz?
  • Olyan vezető mellett dolgozhat, aki nyitott a szakmai támogatásra, értékeli a precizitást és a proaktivitást, megbecsüli a lojalitást, valamint partnerként tekint asszisztensére a mindennapi munkában és döntés-előkészítésben.
Jelentkezés módja:
  • Kérjük, küldje el magyar nyelvű, lehetőleg fényképes önéletrajzát, amelyben szerepel a bruttó bérigénye az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően?
  • A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére.
  • Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.