Partnerünk a Friotech Kft., a hazai légkondicionáló- és hőszivattyúpiac egyik meghatározó szereplője. Jelenleg új munkatársat keres irodájuk asszisztenciájára és aki értékes része lehet a működésüknek az alábbi pozícióban:
 
IRODAI ASSZISZTENS / ADMINISZTRÁTOR – BUDAÖRS
 

Leendő feladatok:
  • Általános irodai asszisztencia és adminisztráció
  • Kapcsolattartás és ügyintézés a cég tevékenységéhez kapcsolódóan
  • Kereskedelmi dokumentumok rögzítése elektronikus készletnyilvántartó-, számlázó- és iktatórendszerben
  • Számlázás
  • Napi-heti-havi riportok és kimutatások készítése
  • Pénztárkezelés
  • Bejövő/kimenő levelek kezelése, iktatása, postázása
Téged keresnek, ha:
  • Van középfokú végzettséged
  • Használtál már vállalatirányítási rendszert
  • Rendelkezel alapvető pénzügyi ismeretekkel
  • Dolgoztál 1–3 évet irodai asszisztensi vagy adminisztratív munkakörben
  • Önállóan és precízen dolgozol
  • Analitikusan és logikusan gondolkodsz
  • Rendelkezel angol alapfokú nyelvtudással
Előnyt jelent a Számodra:
  • Magabiztosan használod az MS Office programokat
  • Jól kommunikálsz és van ügyfélkezelési tapasztalatod
Amit kínálnak Neked:
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Versenyképes fizetés + teljesítmény alapú prémium
  • Stabil munkakörnyezet
  • Minden szükséges háttér (csapatépítők a jó hangulatért)
Munkaidő:
  • Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
  • Budaörs
Jelentkezés módja:
  • Küldd el önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.