Partnerünk, a Doctor Clean Kft. dinamikusan fejlődő csapatába keres új munkatársat, aki elkötelezett a precíz munkavégzés és a hatékony problémamegoldás iránt. Olyan szakembert várnak, aki rendszerszemléletben gondolkodik, képes önállóan dolgozni, ugyanakkor felelősségteljes döntéseket is hozni. Előnyt jelent, ha szívesen dolgozik adatokkal, átlátható riportokat készít, valamint érdeklik a pénzügyi és operatív folyamatok, hiszen ebben a pozícióban mindezek kulcsfontosságú feladatok lesznek.
 
Várják jelentkezésedet az alábbi pozícióba:
 
PROJEKT- ÉS OPERÁCIÓS MUNKATÁRS
 

Feladatok:
  • Riportok készítése és elemzése CRM rendszerből
  • Excel táblák összeállítása, adatok kezelése és elemzése
  • Pénzügyi adatok rögzítése, számlák előkészítése
  • Projektszerű, ad hoc feladatok folyamatok teljes körű koordinálása
Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • 1-2 év adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
  • Rendszerszemlélet és precíz munkavégzés
  • Magabiztos Excel-ismeret és analitikus gondolkodás
  • Önállóság és felelősségvállalás a feladatok teljes körű végrehajtásában
  • Jó szervezőkészség és adminisztrációs gyakorlat
Előnyt jelent:
  • Pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • CRM rendszerek ismerete
Amit kínálnak:
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Változatos, felelősségteljes feladatok
  • Szakmai fejlődés támogató környezetben
Munkavégzés helye:
  • Budapest
Munkaidő:
  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig napi 8 óra
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.