Szívesen lennél Te az, aki napi szinten irányítja a szállítmányok útját és gördülékennyé teszi a folyamatokat?
Van érzéked a szervezéshez, és örömmel dolgoznál olyan csapatban, ahol számítanak a szakmai ötleteid?

Akkor ezt a lehetőséget érdemes megtekintened!

Partnerünk, a TransPlus (Hungary) Kft., látja el a Danucem Magyarország Kft. teljes logisztikai kiszolgálását. Saját flottával, két terminállal és tapasztalt szakembergárdával a TransPlus piacvezető megoldásokat kínál a száraz ömlesztett és raklapos anyagok gyors és biztonságos szállításában, Magyarországon és a régióban egyaránt.
 
Budapesti telephelyükre keresnek új munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
LOGISZTIKAI SPECIALISTA
 

Főbb feladataid a következők lesznek:
  • A vevői megrendelések kezelése és a napi kiszállítások ütemezése, napi kapcsolat-tartás a fuvarozói alvállalkozókkal,
  • EKAER folyamatok belső adminisztrációja,
  • Vasúti szállítói eszközök, felrakók, lerakók, terminálok, útvonalak rögzítése,
  • Vasúton érkező szállítmányok leszervezése, rendelések elkészítése,
  • Belső vasútüzemi tolatások és vasúti kiszolgálások szervezése, optimalizációja,
  • Szállítmányok ütemezése és kapcsolattartás a folyamatban lévő résztvevőkkel,
  • Javaslatot tesz a felmerülő logisztikai feladatok, problémák megoldására, valamint részt vesz a végrehajtásukban,
  • Felelős a területén lévő szállítói kapacitások, eszközök rendszámainak, műszaki adatainak, új leadók, távolság, új alvállalkozói flották, fuvardíjak, törzsadatok rögzítéséért az SAP rendszerben,
  • A felmerült fuvarozási reklamációk kivizsgálása.
Az állás betöltéséhez szükséged lesz:
  • Középfokú végzettségre,
  • Legalább 1–3 év szakmai tapasztalatra fuvarszervezésben, szállítmányozásban vagy logisztikai folyamatok koordinálásában,
  • Angol nyelvtudásra szóban és írásban,
  • MS Office (Word, Excel) magabiztos használatára,
  • Rendszerszemléletű gondolkodásmódra,
  • Önálló, precíz munkavégzésre,
  • Jó kommunikációs és kooperációs képességre.
Előnyt jelent, ha rendelkezel:
  • Szlovák nyelvtudással,
  • Logisztikai szakirányú végzettséggel,
  • Árufuvarozói képesítéssel,
  • SAP ismerettel.
Amit kínálnak Neked:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezést,
  • Teljesítmény alapú éves bónuszt (max 12%),
  • 13. Havi fizetést,
  • Cafetériát,
  • Önkéntes nyugdíjpénztárt,
  • Egészségbiztosítást.
Gyakori kérdések:
 
Munkaidő: Hétfőtől-Péntekig 8:00-16:00-ig, irodai jelenléttel
 
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
 
Megközelíthetőség:
  • M3-as metró
  • Buszjáratok: 950 és 950A
Jelentkezés módja:
Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.