Partnerünk, a Capsys Informatikai Kft. 1998 óta működő, magyar tulajdonban lévő nemzetközi szoftvercég, amely kiemelkedő szakértelemmel nyújt IT rendszerek fejlesztésére, üzemeltetésére és tanácsadásra irányuló szolgáltatásokat. Ügyfélkörük elsősorban a banki, pénzügyi és befektetési szektor szereplőiből áll, akiket üzleti szempontból is mélyen értő csapat támogat.
 
A pénzügyi háttérrel rendelkező alapítók és a kiváló fejlesztői gárda együttese biztosítja azt a ritka összhangot, amely valódi értéket teremt az IT-megoldások terén. A Capsys hazai székhelye mellett több nemzetközi projekten is dolgozik – jelenleg 14 országban –, és számos referenciával rendelkezik Európában, Ázsiában és Afrikában egyaránt.
 
Most új kollégát keresnek a következő pozícióba:
 
BUSINESS ANALYST – BANKSZEKTOR
 

Amiben számítanak rád:
  • Ügyféligények felmérése, megértése, fejlesztési feladatok specifikálása / user story-k írása
  • Az üzleti igények közvetítése a fejlesztő csapatok felé
  • A projektekhez tartozó üzleti, folyamatábrák és specifikációs dokumentációk elkészítése
  • Munkavégzés ügyfélkörnyezetben, ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • Prezentációk készítése és megtartása
  • Az elkészült megoldásról demo tartása az ügyfélnek
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal
  • Szoros együttműködés a belső csapatokkal (fejlesztés, tesztelés, projektvezető, sales)
Amit kérnek:
  • Felsőfokú végzettség (közgazdasági és/vagy informatikai területen)
  • Minimum 3 év szakmai tapasztalat Business Analyst vagy rendszerszervezői pozícióban IT környezetben
  • Folyamatábrák, architektúra tervek készítésének gyakorlata (pl. Visio, Lucidchart, Draw.io)
  • Alapfokú SQL tudás
  • Tapasztalat interface tervezésben (pl. üzenet mapping, interface leírók)
  • XML és JSON üzenetstruktúrák ismerete
  • REST és SOAP API technológiák ismerete
  • Atlassian eszközök használata: Jira, Confluence
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Szakmai angol nyelvismeret
  • Analitikus gondolkodásmód, erős dokumentációs készség
  • Ügyfélközpontú szemlélet, kiváló kommunikációs készségek
Előnyt jelent:
  • Tapasztalat banki IT területen
  • Banküzemi folyamatok ismerete
  • Pénzügyi ismeretek
  • ISO20022 üzenetszabvány ismerete
  • Részvétel MNB vagy GIRO által kezdeményezett projektekben
  • MQ technológia ismerete
  • Szoftverfejlesztési módszertanok, projekt- és release-menedzsment ismerete
  • Agilis módszertanok ismerete (Scrum, Kanban)
  • Tesztelési módszertanok és tesztelést támogató eszközök ismerete
  • Tapasztalat pre-sales folyamatok támogatásában
Amit kínálnak:
  • Izgalmas, szakmai kihívásokat jelentő state of the art projektek
  • Folyamatos képzések, szakmai fejlődés támogatása
  • Nyitott, dinamikus csapat
  • Home office lehetősége
  • Modern, jól megközelíthető iroda
  • Versenyképes jövedelem
Munkavégzés helye:
  • Budapest, XIII. kerület, Váci út 80. – (home office)
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.