Partnerünk, egy országos lefedettséggel rendelkező szolgáltató cégcsoport, amely kiemelkedő szakértelemmel támogatja partnereit az egészségügyi humánerőforrás területén. Innovatív megoldásaikkal és magas színvonalú szolgáltatásaikkal hozzájárulnak a magyar egészségügyi rendszer hatékony működéséhez.
Ha dinamikus, változatos feladatokra vágysz, ahol minden nap új kihívásokat hoz, és szívesen dolgoznál egy stabil, országos lefedettséggel rendelkező, megbízható vállalatnál, várjuk jelentkezésed az alábbi pozícióba:
KIEMELT ÜGYINTÉZŐ/KOORDINÁTOR
Központi irodájukba egy nemrég indult új pozíciót bővítenek, amely a vállalat országos igényeinek növekedésére reagál. Ezen új pozíció célja, hogy egy proaktív, tapasztalt ügyintéző kolléga támogassa a humánkoordinációs igazgató napi működését, kisebb operatív döntésekben segítve és gördülékenyebbé téve a belső folyamatokat. A pozíció nem vezetői státusz, de számos szervezési és koordinációs feladatot magában foglal.
Feladatok:
- A humánkoordinációs igazgató napi munkájának támogatása
- Döntéselőkészítés, alternatívák bemutatása a vezető számára
- Orvosok havi beosztásának elkészítése és kapcsolattartás a kórházi partnerekkel
- Cégcsoporthoz érkező érdeklődések első szintű kezelése, tárgyalások lebonyolítása
- Külső partnerekkel való kapcsolattartás és napi ügyintézés
- A vezető helyettesítése bizonyos esetekben, kisebb döntések meghozatala
- Új feladatokban, projektekben való aktív részvétel
- Adminisztrációs feladatok: hivatalos levelek, e-mailek kezelése
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Középfokú végzettség
- Legalább 5 év tapasztalat ügyintézői, adminisztratív vagy koordinációs munkakörben
- MS Office programok felhasználói ismerete
- Kiemelkedő kommunikációs készség, hivatalos és informális szövegalkotásban is
- Önállóság és jó problémamegoldó képesség
- Gyors helyzetfelismerés és ügyfélorientált gondolkodás
Előnyt jelent:
- Tapasztalat vezetők munkájának szervezésében, támogatásában
- Értékesítői, ügyfélkezelési vagy toborzási tapasztalat
Juttatások:
- Változatos, szervezési és ügyintézési feladatokkal teli munkakör
- Modern, jól felszerelt irodai környezet Kaposváron
- Fejlődési és tanulási lehetőség egy stabil, országos lefedettségű vállalatnál
- Középtávon belsős karrier lehetőség
- Szükséges munkavégzési eszközök biztosítása
- Cégcsoport szintű kedvezmények, céges rendezvények
- Hosszú távú, bejelentett munkalehetőség
Munkaidő: Normál, irodai napi 8 órás munkarend
Munkavégzés helye: Kaposvár
Jelentkezés módja:
- Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!