Szeretsz emberekkel kommunikálni, és szívesen támogatnád egy lendületes értékesítési csapat munkáját?
Precízen dolgozol, és nem riadsz vissza az adminisztrációtól sem?
Akkor ez a lehetőség neked szól!
Partnerünk a Golden-Pack Hungary Zrt., amely Magyarország piacvezető vállalata a professzionális környezetbarát csomagolóanyagok gyártásában és forgalmazásában! Több mint 20 éve biztosítják ügyfeleik számára a legkorszerűbb megoldásokat, miközben folyamatosan fejlesztik termékeiket és szolgáltatásaikat. Te is részese lehetsz dinamikus terjeszkedésüknek!
Vár rád a Golden-Pack Hungary Zrt. barátságos csapata az alábbi munkakörben:
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS
Feladatok:
- Meglévő partnerkapcsolatok ápolása
- Időpont egyeztetés telefonon a lehetséges ügyfelekkel
- Az értékesítők munkájának segítése
- Adminisztráció, adatrögzítés
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Középfokú végzettség
-
1–2 év tapasztalat értékesítési asszisztens, ügyfélszolgálati, adminisztratív vagy telefonos ügyfélkapcsolati munkakörben DE pályakezdők jelentkezését is várják!
-
MS Office programok felhasználói szintű ismerete
- Kimagasló kommunikációs képesség
- Értékesítési attitűd
- Precíz munkavégzés
Amit kínálnak Neked:
- Pozícióhoz illeszkedő bér + jutalék
- Céges motivációs csomag
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Biztonságos, modern munkakörnyezetet
- Betanulás és a szakmai fejlődés támogatása
- Jó hangulatú csapat
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest, IV. kerület, Újpest
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig, 08:00-16:30-ig
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!