Szeretsz emberekkel kommunikálni, és szívesen támogatnád egy lendületes értékesítési csapat munkáját?
Precízen dolgozol, és nem riadsz vissza az adminisztrációtól sem?
 
Akkor ez a lehetőség neked szól!
 
Partnerünk a Golden-Pack Hungary Zrt., amely Magyarország piacvezető vállalata a professzionális környezetbarát csomagolóanyagok gyártásában és forgalmazásában! Több mint 20 éve biztosítják ügyfeleik számára a legkorszerűbb megoldásokat, miközben folyamatosan fejlesztik termékeiket és szolgáltatásaikat. Te is részese lehetsz dinamikus terjeszkedésüknek!
 
Vár rád a Golden-Pack Hungary Zrt. barátságos csapata az alábbi munkakörben:
 
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Feladatok:
  • Meglévő partnerkapcsolatok ápolása
  • Időpont egyeztetés telefonon a lehetséges ügyfelekkel
  • Az értékesítők munkájának segítése
  • Adminisztráció, adatrögzítés
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Középfokú végzettség
  • 1–2 év tapasztalat értékesítési asszisztens, ügyfélszolgálati, adminisztratív vagy telefonos ügyfélkapcsolati munkakörben DE pályakezdők jelentkezését is várják!
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Kimagasló kommunikációs képesség
  • Értékesítési attitűd
  • Precíz munkavégzés
Amit kínálnak Neked:
  • Pozícióhoz illeszkedő bér + jutalék
  • Céges motivációs csomag
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Biztonságos, modern munkakörnyezetet
  • Betanulás és a szakmai fejlődés támogatása
  • Jó hangulatú csapat
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, IV. kerület, Újpest
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig, 08:00-16:30-ig
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!