Készen állsz arra, hogy egy piacvezető ingatlanfejlesztőnél sokrétű pénzügyi és adminisztrációs feladatokban kamatoztasd tudásod?
Precíz vagy, szereted kézben tartani a pénzügyeket, és nem riadsz vissza a kihívásoktól?
 
Akkor náluk a helyed!
 
Partnerünk, a WING Zrt., a régió egyik vezető ingatlanfejlesztő vállalata, amely hazai lakóingatlan-fejlesztési üzletága, a LIVING révén több mint 2000 korszerű, fenntartható lakás fejlesztésében vett részt. A LIVING olyan tudatosan tervezett, energiahatékony és közösségbarát otthonokat hoz létre, mintha saját magának építené – hosszú távra, valódi értéket teremtve.
 
Most csapatuk bővítése céljából keresik új munkatársukat az alábbi munkakörbe:
 
PÉNZÜGYI MUNKATÁRS
 

Feladataid lesznek:
  • Napi banki tranzakciók, bankszámlakivonat beolvasása, egyeztetése és rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe
  • Számlázási feladatok koordinálása
  • Vevői szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok
  • Vevői hitelekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok összefogása, kezelése, hitelügyintézés segítése együttműködve a társosztályokkal
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Pénzügyi kimutatások készítése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok
  • Vevői kintlévőségkezelés, fizetési felszólítások kiküldése
  • Társasházzal való rendkívüli közös költség elszámolás, megállapodási szerződés menedzselése
  • Külső ügynöki díjak elszámolhatóságának elősegítése (szerződés, teljesítési igazolás, számla, melléklet elkészítése, menedzselése,)
Jelentkezz hozzájuk, ha:
  • Felsőfokú pénzügyi / gazdasági végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 2 év tapasztalatod van pénzügyi területen, adminisztrátori vagy asszisztensi pozícióban
  • Ismered az MS-Office alkalmazásokat
  • Kiváló kommunikációs készséggel és problémamegoldó attitűddel rendelkezel
  • Precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására
  • Feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed
  • Képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés
Amiért érdemes náluk dolgozni:
  • Pozícióhoz illeszkedő, korrekt juttatási csomagot biztosítanak számodra
  • Teljesítményalapú bónuszt és széleskörű egészségbiztosítási csomaggal támogatják az egészséged
  • Zöld munkakörnyezet, Home Office lehetőséggel
  • A betanulásodhoz minden szükséges támogatást megkapsz
  • Szakmai kihívásokkal teli munkakör, sokrétű, izgalmas feladatok várnak rád
  • Együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe
  • Vezetőik ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni
  • Jól felszerelt, patinás és egyben modern irodaegyüttes
  • Közösségi élmények garantálják a kiváló munkahelyi légkört 
Munkavégzés helye: Budapest, 1134. Klapka u.8
 
Munkaidő: hétfőtől péntekig, napi 8 óra.
 
További információ a cégről:
Jelentkezés módja:
  • Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé.
  • Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.