Olyan pozíciót keres, ahol a főkönyvi területen szerzett tapasztalatát nemzetközi környezetben kamatoztathatja?
Szívesen dolgozna olyan helyen, ahol a főkönyvelés mellett készlet- és tárgyi eszköz nyilvántartási feladatokban is fejlődhet?
 
Akkor ez a lehetőség Önnek szól!
 
Partnerünk, a CRH Business Service Centre, a világ második legnagyobb építőanyag-gyártó vállalatának, a CRH csoportnak a tagja, amely világszerte 31 országban közel 89 000 munkavállalót foglalkoztat. A 2016-ban Budapesten alapított Üzleti Szolgáltató Központjuk pénzügyi szolgáltatásokat nyújt az Észak-Dunai klaszter vállalatai számára.
 
Bővülő csapatukba keresnek most új munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
SENIOR FŐKÖNYVI KÖNYVELŐ

Főbb feladatok

Főkönyvi könyvelés:
  • Minden standard könyvelési tétel és kiigazítás rögzítése a főkönyvi zárás előtt
  • Ismétlődő és allokációs tételek havi és éves felülvizsgálata, karbantartása
  • Elhatárolások, előlegek és egyéb pénzügyi információk kalkulálása és előkészítése
  • Aktív részvétel a havi zárásban, valamint a belső és külső auditokban
  • Mérleg egyeztetések készítése és a SOX kontrollok támogatása
  • Standard működési eljárások létrehozása és karbantartása a csoport/menedzsment előírásai alapján
  • A folyamatos fejlődés és folyamatoptimalizálás támogatása a főkönyvi területen
  • Részvétel a folyamatfejlesztési, automatizálási és egyszerűsítési projektekben
Készletek / raktárkészlet:
  • A készletmozgások SAP rendszerbe történő rögzítésének ellenőrzése és felülvizsgálata
  • Készlettel kapcsolatos kérelmek kezelése és azok SAP-ban történő rögzítése
  • Készletegyeztetések előkészítése
  • Leltár támogatása és az ahhoz kapcsolódó eljárások követése
Tárgyi eszközök:
  • Tárgyi eszközök aktiválásának, áthelyezésének, selejtezésének és értékcsökkenésének rögzítése SAP-ban
  • Tárgyi eszköz leltár támogatása és az ahhoz kapcsolódó eljárások követése
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Felsőfokú végzettség (BA/MSc) számvitel, pénzügy, üzleti adminisztráció területén VAGY mérlegképes könyvelő képesítés
  • Minimum 3-4 év nemzetközi környezetben szerzett tapasztalat főkönyvi könyvelésben vagy tárgyi eszközökkel kapcsolatos területen
  • Angol nyelvtudás minimum középfokú szinten (B2)
  • SAP ismerete nagy előnyt jelent
  • Erős Excel tudás
  • Képesség és hajlandóság nemzetközi csapatban való munkavégzésre
  • Proaktív, eredményorientált és precíz munkavégzés
  • Önmotiváció és fejlődési igény
Amit kínálnak:
  • A pozíciónak megfelelő bérezés
  • Év végi teljesítményalapú bónusz, maximum 10%
  • Cafeteria
  • Egészségbiztosítás
  • Utazási költségtérítés
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
  • Hibrid munkavégzés
  • Fiatalos, támogató és lendületes csapat
Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület, hibrid munkvégzés
 
Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában
 
Jelentkezés módja:
  • Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően?
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát, és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem veszünk részt.