Partnerünk egy magyar tulajdonban álló nemzetközi projektekben dolgozó cégcsoport. Budapesti irodájukban történő munkavégzésre keresünk hozzájuk új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
ÜGYVEZETŐI ASSZISZTENS

Feladatok:
  • Aktív részvétel a vezető munkájának gördülékenyebbé tételében, vezető időbeosztásának és levelezésének kezelése
  • Összefoglalók, döntéselőkészítő anyagok és prezentációk összeállítása magyar és angol nyelven
  • Értekezletek, megbeszélések, partner találkozók szervezése és koordinálása, naptár kezelés
  • Külföldi partnerekkel angol nyelvű kapcsolattartás és levelezés
  • Dokumentumok, szerződések, megállapodások előkészítése
  • Telefonhívások kezelése, vendégek fogadása, utazások szervezése
Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 5 év vezetői asszisztensként vagy hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Üzleti kommunikáció képes angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Diszkréció, lojalitás
  • Önálló, proaktív munkavégzés
  • Kiemelkedő szervezőkészség és problémamegoldó képesség
Előnyt jelent:
  • Német és/vagy román nyelvtudás
Amit kínálnak:
  • Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Változatos, sokrétű feladatkör
  • Támogató, szakmailag elkötelezett csapat
Munkavégzés helye:
  • Budapest
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.