- Vevői megrendelések kezelése, rögzítése vállalatirányítási rendszerben
- Árajánlatok készítése és feltöltése vállalatirányítási rendszerben
- Szállítások egyeztetése külső és belső kapcsolattartókkal, szállítólevelek kiállítása
- Vevőszámlák kiállítása és küldése partnereknek
- Weboldal tartalmának naprakészen tartása
- Meglévő riportok folyamatos aktualizálása (heti pénzügyi jelentő, sales riportok)
- Banki utalások feladása
- Hivatalos dokumentumok és bejövő számlák kezelése, iktatása
- Irodai fogyóeszközök rendelése
- Egyéb ügyintézés
- Minimum középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány)
- 1–3 év szakmai tapasztalat irodai/adminisztratív munkakörben
- Alapfokú angol nyelvtudás
- Magabiztos MS Office ismeret
- Felsőfokú végzettség
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- Vállalatirányítási rendszer használatban szerzett tapasztalat
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Éves teljesítmény alapú bónusz
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása: mobiltelefon, laptop
- Jól felszerelt iroda
- Korlátlan tea, kávé, ásványvíz fogyasztási lehetőség az irodában
- Bicikli tárolási lehetőség az iroda épülete előtt
- Céges csapatépítők
- Befogadó, támogató közösség, családias hangulat
- Hétfőtől-Péntekig 8:30-tól - 17:00-ig
- Heti 1 nap Home Office lehetőség
- Budapest, Újpest Városkapu
- Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé.
- Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.