Partnerünk, a Tormási Kft., a régió meghatározó gazdasági szereplője, amely több mint 50 éve van jelen a gépjármű-kereskedelem és -szerviz területén.
 
Hosszú távú sikerüket olyan értékek alapozzák meg, mint a megbízhatóság, az őszinte ügyfélközpontúság, a folyamatos szakmai fejlődés és az elhivatott, együttműködő csapatmunka. Innovatív szemléletüknek köszönhetően stabil és hosszú távú lehetőségeket biztosítanak munkavállalóik számára.
 
Dinamikusan fejlődő csapatukba új munkatársat keresnek, aki tapasztalatával, nyitottságával és precizitásával hozzájárul cégük sikeréhez az alábbi pozícióban:
 
ADMINISZTRÁTOR
 

Leendő feladatok:
  • Napi adminisztratív feladatok ellátása
  • Telefonos és személyes kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel
  • Dokumentumkezelés, adatbevitel, időpontegyeztetés
  • Az érkező ügyfelek fogadása és útbaigazítása
  • Együttműködés a csapat többi tagjával
Elvárások:
  • Korábbi tapasztalat adminisztratív területen
  • Magas szintű kommunikációs készség
  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Angol vagy német nyelv középfokú ismerete
  • Rugalmasság, terhelhetőség, megbízhatóság
  • Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség
  • B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent Számodra:
  • Autóiparban vagy műszaki területen szerzett tapasztalat
  • Műszaki beállítottság, érdeklődés az autók iránt
Amit kínálnak Neked:
  • Stabil munkahely, hosszú távú lehetőség
  • Támogató munkakörnyezet
  • Változatos, kihívásokkal teli munkakör
  • Versenyképes juttatási csomag
Munkavégzés helye:
  • 6000 Kecskemét
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.