- A napi banki mozgások pontos rögzítése
- Szállítói számlák és kifizetések kezelése, feldolgozása
- Havi, negyedéves és éves zárások lebonyolítása
- Kiküldetési költségek könyvelése, főkönyvi tételek rögzítése
- Havi áfa-elszámolások és bevallások előkészítésében való részvétel
- Egyéb pénzügyi részleghez tartozó feladatok támogatása a zökkenőmentes működés érdekében
- Van 1-3 év tapasztalatod a szállítói és vevői számlák könyvelésében
- Magabiztosan beszélsz angolul
- Precíz, szervezett vagy, és szívesen járulsz hozzá egy fejlődő családi vállalkozás sikeréhez
- Jól érzed magad nemzetközi környezetben, és szeretsz csapatban dolgozni
- Rugalmas munkavégzés: hibrid (home office + irodai) munkarend a munka és magánélet egyensúlyáért a próbaidő után
- Nemzetközi környezet: sokszínű, barátságos csapat egy családias vállalatban
- Szakmai fejlődés: egy dinamikusan fejlődő iparágban bővítheted tudásodat egy globális cégnél
- Helyszín: Kapuvár szívében, élhető környezetben és pezsgő közösségben
- Bérezés: Br.550e - 700e Ft havibér (tapasztalattól függően)
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkábajárás támogatás (30 HUF / km vagy 100 % közösségi közlekedés esetén)
- Eszközök: laptop, workstation, monitor (2 db), Windows, headset, mobiltelefon
- Teljesmunkaidő
- Home office (próbaidő után heti 2 nap)
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
- Kapuvár
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.