Légy részese egy dinamikusan fejlődő, új autómárka hazai bevezetésének!
Érdekel, hogyan lehet egy márkát sikeresen pozícionálni a magyar piacon – termékstratégián, árazáson és kampányokon keresztül?
Ez a pozíció lehetőséget ad arra, hogy az új márka termékeit Te tedd vonzóvá a hazai vásárlók számára – adatokkal, piaci ismeretekkel és stratégiai gondolkodással!
Miért különleges ez a szerep?
A Junior Product Manager kulcsfigurája annak a folyamatnak, amely során az új márka termékportfóliója versenyképes, piacképes és naprakész marad.
Egyszerre gondolkodhatsz üzletileg és dolgozhatsz operatívan: az árazási stratégiától kezdve a versenytárs-elemzéseken át az online jelenlét frissítéséig, mindenben számít a munkád.
Ügyfelünk egy piacvezető nemzetközi vállalat, amely számos prémium és innovatív autómárkát képvisel Magyarországon.
Csapatukba most új kollégát keresünk bővülés miatt az alábbi pozícióba:
JUNIOR PRODUCT MANAGER
Új márka | Termékstratégia | Piaci elemzés
- Az új márka teljes modellpalettájára kidolgozod a versenyképes árképzést a bekerülési értékek és piaci viszonyok alapján.
- Folyamatosan elemzed a versenytársak árlistáit, felszereltségeit és kampányait – és ezek tükrében optimalizálod a márka ajánlatait.
- Aktívan részt veszel új modellek bevezetésében, segítve a pozicionálást és a felszereltség kialakítását.
- Figyelemmel kíséred a hazai autópiac alakulását, a vásárlói preferenciákat, valamint a konkurencia stratégiáit.
- Kéthetente kampányösszehasonlításokat végzel, és javaslatokat teszel az akciók hatékonyságának növelésére.
- Naprakészen tartod a weboldalon szereplő árlistákat, termékoldalakat és konfigurátorokat.
- Brosúrákat, felszereltségi táblázatokat és egyéb ügyfélkommunikációs anyagokat frissítesz.
- Szorosan együttműködsz a gyártóval, valamint a hazai márkakereskedőkkel.
- Támogatod a kereskedőket termékinformációval, oktatásokkal és kampányanyagokkal.
- Termékekhez kapcsolódó eseti riportokat, összehasonlító elemzéseket és magyarázatokat készítesz az európai központ számára.
- Indokolod az árképzést, a piaci pozicionálást és a hozzáadott értékeket.
- Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy műszaki területen).
- Minimum 1 év tapasztalat termékmenedzsment, árazás vagy piaci elemzés területén műszaki termékekkel kapcsolatban, lehetőleg autóipari szektorban.
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban – napi kapcsolat a gyártóval, regionális központtal.
- Autóipari érdeklődés, vagy tapasztalat egy új márka bevezetésében.
- Affinitás webes felületek karbantartásához, konfigurátorokhoz.
- Önállóság, rendszerszemlélet és kiváló elemzőkészség.
- Kulcsszerep egy új autómárka hazai bevezetésében – a Te munkádon múlik, hogyan jelenik meg a márka Magyarországon.
- Inspiráló, nemzetközi környezet, közvetlen kapcsolat a gyártóval.
- Versenyképes jövedelem.
- Cafeteria.
- Elérhető éves bónusz.
- Céges laptop, mobiltelefon.
- Modern irodai környezet a XII. kerületben, könnyen megközelíthető helyen.