Légy részese egy dinamikusan fejlődő, új autómárka hazai bevezetésének!
Érdekel, hogyan lehet egy márkát sikeresen pozícionálni a magyar piacon – termékstratégián, árazáson és kampányokon keresztül?
Ez a pozíció lehetőséget ad arra, hogy az új márka termékeit Te tedd vonzóvá a hazai vásárlók számára – adatokkal, piaci ismeretekkel és stratégiai gondolkodással!

Miért különleges ez a szerep?
A Junior Product Manager kulcsfigurája annak a folyamatnak, amely során az új márka termékportfóliója versenyképes, piacképes és naprakész marad.
Egyszerre gondolkodhatsz üzletileg és dolgozhatsz operatívan: az árazási stratégiától kezdve a versenytárs-elemzéseken át az online jelenlét frissítéséig, mindenben számít a munkád.

Ügyfelünk egy piacvezető nemzetközi vállalat, amely számos prémium és innovatív autómárkát képvisel Magyarországon.


Csapatukba most új kollégát keresünk bővülés miatt az alábbi pozícióba:

JUNIOR PRODUCT MANAGER

Új márka | Termékstratégia | Piaci elemzés


Főbb feladatok – amiben kulcsszereped lesz:
 
Termékportfólió menedzsment és árképzési stratégia kialakítása:
  • Az új márka teljes modellpalettájára kidolgozod a versenyképes árképzést a bekerülési értékek és piaci viszonyok alapján.
  • Folyamatosan elemzed a versenytársak árlistáit, felszereltségeit és kampányait – és ezek tükrében optimalizálod a márka ajánlatait.
  • Aktívan részt veszel új modellek bevezetésében, segítve a pozicionálást és a felszereltség kialakítását.
Piackutatás és versenytárs-elemzés:
  • Figyelemmel kíséred a hazai autópiac alakulását, a vásárlói preferenciákat, valamint a konkurencia stratégiáit.
  • Kéthetente kampányösszehasonlításokat végzel, és javaslatokat teszel az akciók hatékonyságának növelésére.
Online jelenlét és információmenedzsment:
  • Naprakészen tartod a weboldalon szereplő árlistákat, termékoldalakat és konfigurátorokat.
  • Brosúrákat, felszereltségi táblázatokat és egyéb ügyfélkommunikációs anyagokat frissítesz.
Kapcsolattartás a gyártókkal és a kereskedői hálózattal:
  • Szorosan együttműködsz a gyártóval, valamint a hazai márkakereskedőkkel.
  • Támogatod a kereskedőket termékinformációval, oktatásokkal és kampányanyagokkal.
Ad-hoc riportálás, elemzés, stratégiai háttértámogatás:
  • Termékekhez kapcsolódó eseti riportokat, összehasonlító elemzéseket és magyarázatokat készítesz az európai központ számára.
  • Indokolod az árképzést, a piaci pozicionálást és a hozzáadott értékeket.
Jelentkezz, ha igaz rád:
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy műszaki területen).
  • Minimum 1 év tapasztalat termékmenedzsment, árazás vagy piaci elemzés területén műszaki termékekkel kapcsolatban, lehetőleg autóipari szektorban.
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban – napi kapcsolat a gyártóval, regionális központtal.
  • Autóipari érdeklődés, vagy tapasztalat egy új márka bevezetésében.
  • Affinitás webes felületek karbantartásához, konfigurátorokhoz.
  • Önállóság, rendszerszemlélet és kiváló elemzőkészség.
Mivel díjazzák munkádat:
  • Kulcsszerep egy új autómárka hazai bevezetésében – a Te munkádon múlik, hogyan jelenik meg a márka Magyarországon.
  • Inspiráló, nemzetközi környezet, közvetlen kapcsolat a gyártóval.
  • Versenyképes jövedelem.
  • Cafeteria.
  • Elérhető éves bónusz.
  • Céges laptop, mobiltelefon.
  • Modern irodai környezet a XII. kerületben, könnyen megközelíthető helyen.
Ha szeretnél egy feltörekvő prémium márka sikeréhez hozzájárulni stratégiai és operatív szinten, jelentkezz most!