Partnerünk, a Markit, egy vezető nemzetközi vállalat, amely 48 országban kínál innovatív IT beszerzési megoldásokat. Több mint 20 éve segíti az IT beszerzőket abban, hogy időt és pénzt takarítsanak meg – egyszerű, átlátható folyamatokon keresztül. Ügyfeleik között számos Fortune 500 és Forbes Global 2000 cég is megtalálható.
 
A Markithoz csatlakozni annyit jelent, mint belépni a Markiteerek globális csapatába – egy inspiráló, támogató és nemzetközi környezetbe, ahol az alapértékek a profizmus, lojalitás, átláthatóság és kedvesség. Csatlakozz a több mint 200 Markiteer közé még ma az alábbi pozícióba:
 
KEY ACCOUNT MANAGER
 

Főbb feladatok:
  • Új és meglévő vállalati ügyfelek felkutatása és fejlesztése
  • Kapcsolattartóként erős ügyfélkapcsolatok kiépítése a megrendelői oldal kulcsszereplőivel
  • Proaktív kommunikáció az ügyféligények megértése és a folyamatok fejlesztése érdekében
  • Az ügyfelek IT beszerzési igényeinek megértése és testreszabott megoldások nyújtása, a Markit platform előnyeinek és versenyelőnyeinek bemutatása
  • Stratégiai ügyféltervek kidolgozása és végrehajtása az értékesítési célok elérése és túlteljesítése érdekében. Teljesítmény nyomon követése és ügyfélelégedettség biztosítása
  • Együttműködés a csapattagokkal a nagyobb és nemzetközi ügyfelek kezelésében
  • Megrendelések pontos kezelése és kiszállításuk biztosítása
  • A gyártói tanúsítványok megszerzése és fenntartása
  • Együttműködés az ügyfélszolgálattal és más csapatokkal az ügyfél-elégedettség érdekében
Elvárások:
  • Középfokú vagy felsőfokú végzettség
  • Minimum 3-5 év tapasztalat B2B értékesítésben vagy ügyfélkapcsolati menedzsmentben, előnyösen IT beszerzés, SaaS vagy hasonló iparágak területén
  • Erős IT hardver-, szoftver- és beszerzési folyamatismeret
  • Kiváló angol és magyar nyelvtudás
  • Következetesen erős eredményeket mutatott fel
  • Képes a technikai igényeket üzleti megoldásokká fordítani
  • Kiváló kommunikációs készség és problémamegoldó képesség, „megcsinálom” hozzáállással
  • Önálló és csapatban való munkavégzésre egyaránt képes
  • Jó stressztűrő képesség és problémamegoldás
  • Gyors tanulási képesség
Előnyt jelent:
  • A globális beszerzési folyamatok ismerete
Amit kínálnak:
  • Lehetőség szakértelmed kamatoztatására egy nemzetközi, dinamikusan fejlődő IT beszerzési környezetben
  • Inspiráló, támogató és értékalapú vállalati kultúra, ahol a profizmus, lojalitás, átláthatóság és kedvesség alapérték
  • Folyamatos fejlődési lehetőség, naprakész ismeretek az IT iparági trendekről
  • Kapcsolatépítési lehetőség a világ legnagyobb disztribútoraival, gyártóival és nemzetközi ügyfélkörrel
  • Szoros együttműködés a magyarországi és nemzetközi csapattagokkal (Sales Manager, Account Managerek, Ügyféltámogatási specialisták)
  • Saját ügyfélkör építésének lehetősége
  • Részvétel egy globális, sikerorientált csapat munkájában – Markiteerként
Munkavégzés helye:
  • Hibrid munkavégzés
  • Iroda: Budapest XI. kerületben, Kelenföldön található
Jelentkezés módja:
  • Küldd el angol nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.