Partnerünk egy magyar tulajdonú vállalat, amely 2018 óta kínál professzionális ingatlanbefektetési szolgáltatásokat hazai és nemzetközi magán- és intézményi befektetők számára. Ingatlanalapjaik és bővülő értékpapír-portfóliójuk révén kiegyensúlyozott kockázatú és hozamú lehetőségeket biztosítanak. Családias hangulatú, folyamatosan növekvő csapatukba keressük új kollégájukat
BACK OFFICE MUNKATÁRS
pozícióba.
Főbb feladatok:
- Befektetési alapok nettó eszközértékének kiszámítása és egyeztetése
- Tranzakciók ellenőrzése, rögzítése és továbbítása külső partnereknek
- Befektetési jegyekhez kapcsolódó ügyintézés, adatszolgáltatás és jelentések készítése
- Iratkezelési és adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumtár naprakészen tartása
- Új befektetési alapok létrehozásának aktív támogatása
Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:
- Minimum középfokú gazdasági végzettség - a felsőfokú végzettség előnyt jelent
- Legalább 3-4 év tapasztalat nettó eszközérték számításában
- Alapszintű angol nyelvtudás - elsősorban írásbeli kommunikációhoz a nemzetközi partnerekkel
- Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretek
Előnyt jelent:
- Ingatlanalap-kezelőnél szerzett tapasztalat
- Trasset szoftver használatában szerzett gyakorlat
Amit Partnerünk kínál:
- Versenyképes alapbér, amely igazodik a szakmai tapasztalathoz
- Lojalitásod megbecsülése – a cégnél eltöltött évek után extra juttatások
- Irodaház edzőtermének kedvezményes használata
- Home office lehetőség - heti max. 2 nap home office biztosított a próbaidő letelte után
- Modern munkakörnyezet és a munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
Munkavégzés helye és ideje:
- Budapest, V. kerület - az Arany János utcai metrómegállótól 4 perc sétára
- Hétfőtől-péntekig 8 órás munkarendben, félórás ebédszünettel
Amennyiben felkeltette a lehetőség az érdeklődésedet, a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el önéletrajzodat!