Partnerünk egy magyar tulajdonú vállalat, amely 2018 óta kínál professzionális ingatlanbefektetési szolgáltatásokat hazai és nemzetközi magán- és intézményi befektetők számára. Ingatlanalapjaik és bővülő értékpapír-portfóliójuk révén kiegyensúlyozott kockázatú és hozamú lehetőségeket biztosítanak. Családias hangulatú, folyamatosan növekvő csapatukba keressük új kollégájukat

BACK OFFICE MUNKATÁRS

pozícióba.


Főbb feladatok:
  • Befektetési alapok nettó eszközértékének kiszámítása és egyeztetése
  • Tranzakciók ellenőrzése, rögzítése és továbbítása külső partnereknek
  • Befektetési jegyekhez kapcsolódó ügyintézés, adatszolgáltatás és jelentések készítése
  • Iratkezelési és adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumtár naprakészen tartása
  • Új befektetési alapok létrehozásának aktív támogatása
Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:
  • Minimum középfokú gazdasági végzettség - a felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Legalább 3-4 év tapasztalat nettó eszközérték számításában
  • Alapszintű angol nyelvtudás - elsősorban írásbeli kommunikációhoz a nemzetközi partnerekkel
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretek
Előnyt jelent:
  • Ingatlanalap-kezelőnél szerzett tapasztalat
  • Trasset szoftver használatában szerzett gyakorlat
Amit Partnerünk kínál:
  • Versenyképes alapbér, amely igazodik a szakmai tapasztalathoz
  • Lojalitásod megbecsülése – a cégnél eltöltött évek után extra juttatások
  • Irodaház edzőtermének kedvezményes használata
  • Home office lehetőség - heti max. 2 nap home office biztosított a próbaidő letelte után
  • Modern munkakörnyezet és a munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
Munkavégzés helye és ideje: 
  • Budapest, V. kerület - az Arany János utcai metrómegállótól 4 perc sétára
  • Hétfőtől-péntekig 8 órás munkarendben, félórás ebédszünettel
Amennyiben felkeltette a lehetőség az érdeklődésedet, a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el önéletrajzodat!