Szívesen dolgoznál egy pörgős, változatos munkakörben, ahol egyszerre fejlődhetsz szakmailag és lehet részed kihívásokban? Fontos számodra a precizitás, a strukturált gondolkodás és hogy munkáddal valóban értéket teremts?
Egy lendületes és elismert jogi csapat keres új asszisztenst, aki megbízható háttértámogatást nyújt a mindennapi működéshez, és szívesen vállal szerepet a jogi-adminisztratív feladatok gördülékeny ellátásában.
Ha hosszú távra tervezel, igényes környezetben szeretnél dolgozni, és motivál a tanulás és fejlődés lehetősége – akkor ez a pozíció Neked szól!
ASSZISZTENS
A munkakörhöz tartozó feladatok:
- Adminisztratív támogatás: az ügyvédi iroda napi működésének segítése, dokumentumok előkészítése.
- Kapcsolattartás és ügyintézés: ügyfelekkel való kommunikáció, hivatali ügyintézés, az ügyvédek és ügyvédjelöltek munkájának operatív támogatása.
- Kiegészítő irodai feladatok: marketing feladatok ellátása, kisebb HR (pl. bérpapírok kiosztása, jelentkezők nyomon követése) és pénzügyi adminisztráció (pl. számlák kezelése).
- Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban.
- Word és Excel programok gyakorlott, magabiztos kezelése.
- Precíz, megbízható, önálló munkavégzés, ugyanakkor csapatmunkában is jól teljesít.
- Kreatív szemlélet, motivált és proaktív hozzáállás.
Előnyt jelent:
- Ügyvédi irodában szerzett korábbi tapasztalat.
- Német nyelv ismerete.
- B kategóriás jogosítvány.
Amit Partnerünk kínál:
- Versenyképes juttatási csomag: cafeteria és teljesítményalapú bónusz.
- Fiatalos, lendületes csapat és modern, inspiráló munkakörnyezet.
- Szakmai fejlődési lehetőség, gyakorlati tapasztalatszerzés több jogterületen.
- Változatos, kihívást jelentő feladatok.
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása: céges laptop és mobiltelefon.
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület.
Munkaidő: Teljes munkaidő, heti 40 óra.
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva: