Partnerünk a világ egyik vezető pénzügyi szolgáltatójának hazai képviseleteként több, mint 35 éve meghatározó szereplője a magyar piacnak a céginformációs és követeléskezelési szolgáltatások terén. A nemzetközi háttér és a szakmai tradíció biztonságot és megbízhatóságot nyújt nemcsak az ügyfeleknek, hanem a vállalathoz csatlakozó munkatársaknak is. Partnerünknél a szakmaiság, a felelősségvállalás és a hosszú távú szemlélet egyszerre vannak jelen a napi működésben és a stratégiai célkitűzésekben is. Olyan környezetet biztosítanak, ahol a szakmai fejlődés és a munkahelyi stabilitás kéz a kézben jár.
Jelenleg csapatuk bővülése miatt keressük új kollégájukat
KEY ACCOUNT MANAGER
pozícióba.
A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:
- Új ügyfelek felkutatása és üzleti kapcsolatok kiépítése B2B szegmensben - fókuszban a nemzetközi és kiemelt potenciállal rendelkező partnerekkel
- Céginformációs és követeléskezelési szolgáltatások értékesítése
- Potenciális ügyfelek elérése target listák alapján
- Üzleti tárgyalások önálló lebonyolítása
- Partnerkapcsolatok fejlesztése, szerződéskötések koordinálása
- Heti riport készítése a vezetőség részére
Elvárások:
- Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett középfokú végzettség
- Minimum 5 év szolgáltatások B2B direkt értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat (preferáltan nagyvállalati szegmensben)
- Személyes tárgyalásokban szerzett jártasság
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (meetingek, belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny:
- Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
Amit Partnerünk kínál:
- Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
- Értékesítései jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
- Bejelentett munkaviszony
- SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 350 000 Ft)
- Generali Company Care egészségbiztosítás
- Céges autó – magánhasználatra is
- Home office lehetőség
- Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye és ideje:
- Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
- 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
- Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)
Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!