Partnerünk a világ egyik vezető pénzügyi szolgáltatójának hazai képviseleteként több, mint 35 éve meghatározó szereplője a magyar piacnak a céginformációs és követeléskezelési szolgáltatások terén. A nemzetközi háttér és a szakmai tradíció biztonságot és megbízhatóságot nyújt nemcsak az ügyfeleknek, hanem a vállalathoz csatlakozó munkatársaknak is. Partnerünknél a szakmaiság, a felelősségvállalás és a hosszú távú szemlélet egyszerre vannak jelen a napi működésben és a stratégiai célkitűzésekben is. Olyan környezetet biztosítanak, ahol a szakmai fejlődés és a munkahelyi stabilitás kéz a kézben jár.
 
Jelenleg csapatuk bővülése miatt keressük új kollégájukat
 
KEY ACCOUNT MANAGER
 
pozícióba.

A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

  • Új ügyfelek felkutatása és üzleti kapcsolatok kiépítése B2B szegmensben - fókuszban a nemzetközi és kiemelt potenciállal rendelkező partnerekkel
  • Céginformációs és követeléskezelési szolgáltatások értékesítése
  • Potenciális ügyfelek elérése target listák alapján
  • Üzleti tárgyalások önálló lebonyolítása
  • Partnerkapcsolatok fejlesztése, szerződéskötések koordinálása
  • Heti riport készítése a vezetőség részére
Elvárások:
  • Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett középfokú végzettség
  • Minimum 5 év szolgáltatások B2B direkt értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat (preferáltan nagyvállalati szegmensben)
  • Személyes tárgyalásokban szerzett jártasság
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (meetingek, belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny:
  • Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
Amit Partnerünk kínál:
  • Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
  • Értékesítései jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
  • Bejelentett munkaviszony
  • SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 350 000 Ft)
  • Generali Company Care egészségbiztosítás
  • Céges autó – magánhasználatra is
  • Home office lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye és ideje:
  • Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
  • 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
  • Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!