Partnerünk egy piacvezető dán cégcsoport magyarországi leányvállalata, amely világszerte innovatív szerelvényeket gyárt és szállít mélyépítési és vízgazdálkodási infrastruktúrákhoz – víziközmű-hálózatokhoz, ipari csővezetékekhez, öntözőrendszerekhez.
 
Miért különösen fontos ez most?
 
A mezőgazdasági termelés fenntarthatósága egyre nagyobb kihívás – a csapadékhiány miatt az ipari öntözőrendszerek kiépítése kulcskérdéssé vált. Partnerünk ezekkel a rendszerekkel olyan területekre visz vizet, ahol korábban ez elképzelhetetlen volt.
 
Folyamatosan bővülő csapatukba keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:
 
PROJEKT ASSZISZTENS

Ezekkel járulhatsz hozzá a közös célokhoz:
  • Projektekhez kapcsolódó megrendelések rögzítése a vállalati ügyviteli rendszerben.
  • Szállítások nyomon követése és szükség szerinti egyeztetés a partnerekkel.
  • Számlák kiállítása, rögzítése és adminisztrációja.
  • Kontírozási feladatok elvégzése és a könyvelésre való előkészítés.
  • Folyamatos kapcsolattartás a külső könyvelőcéggel.
  • Beszállítókkal történő egyeztetés termékek elérhetőségéről, árakról, szállítási feltételekről.
  • Anyagbeszerzési folyamat teljes körű adminisztrációja.
  • Szerződések adminisztrációja és nyilvántartása.
  • Ad-hoc jellegű adminisztratív és operatív feladatok ellátása.
 
Te vagy az ideális jelölt, ha ezekkel rendelkezel:
  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.
  • Legalább 3–5 év tapasztalat építőipari kivitelező vagy értékesítő vállalatnál, projektvezető munkáját támogató asszisztensi vagy előkészítői szerepkörben.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás: Rendszeres kapcsolattartás a dán anyavállalattal és európai partnerekkel.
  • Talpraesett, rugalmas, határozott fellépés: Gyors helyzetfelismerés és döntéshozatal a változatos feladatok elvégzéséhez.
  • Csapatban való együttműködés: Erős csapatmunkát és közös célok előtérbe helyezését igénylő pozíció.
  • Nyitottság és alkalmazkodóképesség: Rugalmas hozzáállás a napi változó feladatokhoz és prioritásokhoz.
 
Az állás betöltéséhez előnyt jelent, de nem szükséges:
  • CRM rendszerek ismerete.
  • Microsoft rendszerek felhasználói szintű ismerete.
  • Microsoft Dynamics vagy más ügyviteli rendszerben szerzett tapasztalat.
 
Amit Partnerünk biztosít, hogy sikeres lehess:
  • Utazási költségtérítés, hogy a munkába járás se legyen akadály – támogatják a napi bejárást, akár tömegközlekedéssel, akár saját autóval érkezel!
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség vár rád – nemcsak a jelenedet, de a jövődet is építheted, támogatott tanulással és fejlődéssel.
  • Piacképes alapbér és személyre szabható prémium juttatások – teljesítményed valódi anyagi elismerést kap, egyedi bónuszrendszerrel, amely az Ügyvezető Igazgatóval kerül kialakításra.
  • Rugalmas, feladatorientált munkaidő – a bizalom alap, így a hatékonyságodra fókuszálnak, nem az órára!

 

Munkavégzés helye: Budapest, 22.kerület
 

Munkaidő: hétfőtől-péntekig 08:00-16:00 (törzsidő)

 

Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: