- Vevőkövetelések kezelése: beérkező befizetések könyvelése, nyitott tételek egyeztetése és a ki nem fizetett számlák nyomon követése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel fizetési problémák esetén, és a vitás kérdések rendezésének segítése
- Kézi számlák és jóváírások kiállítása szükség szerint
- Főkönyvi (GL) tételek könyvelése a banki műveletekhez (pl. bankköltségek, belső átvezetések, deviza tranzakciók)
- Fizetési emlékeztetők előkészítése és kiküldése a ki nem fizetett számlákról
- Havi jelentések készítése a kintlévőségekről (pl. Top 20 kintlévőség listája)
- Havi és év végi zárási feladatok támogatása
- Újrahasznosítási adóbevallások elkészítése európai országok számára
- Minimum középfokú végzettség
- 1–3 év könyvelésben szerzett tapasztalat
- Számviteli vagy kapcsolódó területen szerzett diploma
- Magabiztos angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- Magabiztos Microsoft Office (kiemelten Excel) használat
- Csapatjátékos vagy, proaktív és önállóan is tudsz dolgozni
- Odafigyelsz a részletekre és szervezetten, rendszerben gondolkodva végzed a munkád
- Jól kezeled a stresszt és egyszerre több feladattal is megbirkózol
- Jó kommunikációs készségeid vannak és jól együtt tudsz működni más csapatokkal
- Francia vagy német nyelvtudás
- ERP rendszer ismerete
- Rendelkezel nemzetközi vállalatnál szerzett tapasztalattal
- Ismered a fogyasztási cikkek iparágát, különösen az ügyfélszámlázás és a kintlévőség-kezelés területén
- Havi br. 550.000-650.000 Ft
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatása (30 HUF / km vagy 100 % közösségi közlekedés esetén)
- Alkalmazotti jogviszony
- Kapuvár
- Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat, és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.