Partnerünk a háztartási használatra szánt prémium minőségű vasalási rendszerek piacvezető gyártója. A svájci családi vállalkozás forradalmasítja a vasalást, modern gőzgenerátorai, vasalórendszerei és világelső okos vasalórendszerei újra értelmezik a vasalás folyamatát. A vállalatot 1980-ban alapították, magyarországi alkalmazottainak száma 150 fő.
 
A cég 2006 óta van jelen Kapuváron, a magyar leányvállalat kezdetben javítási feladatokat látott el. A svájci cég legújabb beruházásának köszönhetően a kapuvári üzem 2020-tól gyártási, logisztikai és minőségbiztosítási központként működik tovább. Hozzájuk keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
VEVŐSZÁMLA KÖNYVELŐ

Proaktív és jól szervezett vevői könyvelőt keresünk a csapatukba. Ebben a szerepkörben napi szinten kezeled a vevői követeléseket, gondoskodsz róla, hogy a befizetések határidőre megérkezzenek, és támogatod a belső számviteli folyamatokat. Emellett a szállítói (AP) könyvelő kollégát is helyettesíted, amikor nincs jelen.
 
Főbb feladatok:
  • Vevőkövetelések kezelése: beérkező befizetések könyvelése, nyitott tételek egyeztetése és a ki nem fizetett számlák nyomon követése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel fizetési problémák esetén, és a vitás kérdések rendezésének segítése
  • Kézi számlák és jóváírások kiállítása szükség szerint
  • Főkönyvi (GL) tételek könyvelése a banki műveletekhez (pl. bankköltségek, belső átvezetések, deviza tranzakciók)
  • Fizetési emlékeztetők előkészítése és kiküldése a ki nem fizetett számlákról
  • Havi jelentések készítése a kintlévőségekről (pl. Top 20 kintlévőség listája)
  • Havi és év végi zárási feladatok támogatása
  • Újrahasznosítási adóbevallások elkészítése európai országok számára
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Minimum középfokú végzettség
  • 1–3 év könyvelésben szerzett tapasztalat
  • Számviteli vagy kapcsolódó területen szerzett diploma
  • Magabiztos angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • Magabiztos Microsoft Office (kiemelten Excel) használat
Téged keresünk, ha:
  • Csapatjátékos vagy, proaktív és önállóan is tudsz dolgozni
  • Odafigyelsz a részletekre és szervezetten, rendszerben gondolkodva végzed a munkád
  • Jól kezeled a stresszt és egyszerre több feladattal is megbirkózol
  • Jó kommunikációs készségeid vannak és jól együtt tudsz működni más csapatokkal
Előnyt jelent, ha:
  • Francia vagy német nyelvtudás 
  • ERP rendszer ismerete
  • Rendelkezel nemzetközi vállalatnál szerzett tapasztalattal
  • Ismered a fogyasztási cikkek iparágát, különösen az ügyfélszámlázás és a kintlévőség-kezelés területén
Amit kínálnak:
  • Havi br. 550.000-650.000 Ft 
  • Nyelvtanulás támogatása
  • Munkába járás támogatása (30 HUF / km vagy 100 % közösségi közlekedés esetén)
  • Alkalmazotti jogviszony
Munkavégzés pontos helye:
  • Kapuvár
Munkaidő:
  • Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat, és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.