Feladatok, amikben számítunk Rád:
-
Számlák és bizonylatok ellenőrzése, kontírozása és könyvelése
-
Tárgyi eszközök nyilvántartása, értékcsökkenés számítása, leltárvezetés
-
Főkönyvi és analitikai nyilvántartások egyeztetése
-
Adóbevallások készítése, havi és éves zárásban való részvétel
-
Kintlévőségek kezelése, banki utalások rögzítése és kivonatok könyvelése
-
KSH statisztikák készítése, valamint HR adminisztratív támogatás
Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:
- Középfokú szakirányú végzettség, pénzügyi vagy közgazdasági területen
- Minimum 3 év könyvelési és pénzügyi területen szerzett tapasztalat, amit szívesen kamatoztatnál egy dinamikus csapatban
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban - a régiós HR csapattal való folyamatos együttműködés miatt
- Kiemelkedő Excel tudás - hogy könnyedén kezelhesd a napi feladatokat
- Képes vagy önállóan és hatékonyan kezelni a feladatokat
- Proaktív hozzáállás jellemez, keresed a megoldásokat
Előny, de nem feltétel:
- Pénzügyi, számviteli ügyintéző, mérlegképes könyvelői képesítés vagy folyamatban lévő tanulmányok
- Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
- Ismeretek a Navision, Nexon vagy SAP rendszerek kezelésében
Amit partnerünk kínál:
- Tapasztalati szinthez illeszkedő alapbér
- Éves bónusz, amely az éves bruttó bér 13%-a, a céges teljesítmény függvényében
- Rendszeres béren kívüli juttatás: bruttó 43.000 Forint/hó, ami magában foglalja a munkába járási támogatást
- Munkavégzéshez szükséges eszközök: laptop, mobiltelefon
- Önállóság egy proaktív, támogató közegben
Munkavégzés helye:
- Budapest XIII. kerület (a Béke tér és a rákosrendezői vasútállomás közelében)
Munkaidő:
- Hétfő-csütörtök: 8:00-17:00, péntek: 8:00-14:30, a próbaidő lejárta után 2-3 nap home office
Ha szereted a pontos munkát, és szeretnél egy változatos pozícióban dolgozni, akkor a JELENTKEZÉS gombra kattintva küldd el számunkra magyar és angol nyelvű önéletrajzodat!