Partnerünk a háztartási használatra szánt prémium minőségű vasalási rendszerek piacvezető gyártója. A svájci családi vállalkozás forradalmasítja a vasalást, modern gőzgenerátorai, vasalórendszerei és világelső okos vasalórendszerei újra értelmezik a vasalás folyamatát. A vállalatot 1980-ban alapították, magyarországi alkalmazottainak száma 150 fő.
A cég 2006 óta van jelen Kapuváron, a magyar leányvállalat kezdetben javítási feladatokat látott el. A svájci cég legújabb beruházásának köszönhetően a kapuvári üzem 2020-tól gyártási, logisztikai és minőségbiztosítási központként működik tovább. Hozzájuk keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
VEZETŐ OPERATÍV BESZERZŐ
Fő feladatok:
- OPERATÍV BESZERZŐI FELADATOK (50%):
- Kapcsolattartás a beszállítókkal, megrendelések kezelése, visszaigazolások nyomon követése
- Kereslet-kínálat kezelése, előrejelzések és trendek elemzése az anyagszükséglet biztosítása érdekében
- Minőségi problémák megoldásának támogatása a belső csapatokkal együttműködve
- Részvétel beszállítók kiválasztásában, ártárgyalásokban és költségcsökkentési kezdeményezésekben
- Beszerzési dokumentációk, árlisták, számlák kezelése, KPI-ok nyomon követése
- BESZERZÉSI MŰVELETEK FOLYAMATAINAK VEZETŐJE (50%):
- Operatív beszerzési folyamatok felügyelete, hatékonyság és megfelelés biztosítása
- Beszállítói költségek, nyitott megrendelések és árlisták ellenőrzése
- Új beszállítók azonosítása és minősítése, készletellenőrzési paraméterek kialakítása
- Beszerzés képviselete az IT és ERP rendszerfejlesztésekben
- Beszállítói teljesítmény értékelése, éves Üzleti Értékelési folyamat vezetése, jelentések készítése
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség közgazdaságtan, logisztika, ellátási lánc vagy kapcsolódó területen
- Minimum 5 év tapasztalat a beszerzési műveletek területén, lehetőleg gyártási környezetben
- ERP rendszerek magas szintű ismerete (Oracle előnyben), különösen a beszerzés, tervezés és készletmodulok tekintetében
- Haladó MS Office ismeretek, különösen Excelben
- Mesterséges intelligencia (AI) eszközök alkalmazása a napi műveletek támogatására
- Folyékony angol és magyar nyelvtudás
- A beszerzési dokumentációs követelmények és a szabályozási megfelelőség mélyreható ismerete
- Beszerzési KPI-ok és ellátási lánc célkitűzések mélyreható megértése
- Erős tárgyalási, problémamegoldó és analitikai képességek
- Nyitott gondolkodásmódú, alkalmazkodóképes és képes "out-of-the-box" gondolkodásra
- Magas szintű precizitás, képes stratégiai és adminisztratív feladatok egyidejű kezelésére
- Kiváló csapatmunkára való képesség, miközben önállóan is képes dolgozni
Előnyök:
- Prémium fogyasztói elektronikai tapasztalat
- További nyelvek ismerete
Juttatások:
- Bérezés: bruttó 1.100.000 - 1.300.000 HUF
- Munkába járás támogatása (30 HUF / km vagy 100 % közösségi közlekedés esetén)
- Mobiltelefon, laptop + 2 monitor
- Alkalmazotti jogviszony
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
Munkavégzés helye:
- Kapuvár
Munkaidő:
- Teljes munkaidő általános irodai munkarendben, próbaidő után heti 2 nap Home Office
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.