- Több éves (legalább 3-4 év szükséges!) irodai környezetben szerzett kereskedelmi tapasztalat– előny, ha kisvállalati környezetben szerezted.
- Jó és gyakorlott Excel-tudás – magabiztosan kezeled a képleteket, függvényeket és komplex táblázatokat (Pivot táblára nincs szükség, de tényleg nagy táblázatoklat kell szűrni, átlátni naponta és gyorsan kinyerni az adatokat belőlük).
- Legalább középfokú végzettség, érettségi – ha van felsőfokú végzettséged, az előnyt jelent.
- Középfokú angol nyelvtudás – főként írásban, de ténylegesen kell majd a külföldi gyártók miatt használnod.
- Logikus gondolkodás – az összetett feladatokat könnyedén átlátod és megoldod.
- Jó kommunikációs készség – telefonon és írásban is hatékonyan tartod a kapcsolatot a partnerekkel.
- Önállóság és határozottság – ha szereted a felelősségteljes munkát, itt igazán komfortosan fogod érezni magad.
-
Folyamatos kapcsolatot tartasz a belföldi és külföldi partnerekkel (kb. 40-50 cég) telefonon és e-mailben.
-
Támogatod és kezeled a cég teljes kereskedelmi folyamatait, biztosítva a zökkenőmentes működést.
-
Előkészíted a vezetői döntéseket, releváns adatok és elemzések biztosításával.
-
Gondoskodsz a megrendelések zavartalan teljesítéséről – beérkező rendelések feldolgozása, visszaigazolása, beszerzés és készletfigyelés.
-
Ügyviteli rendszert kezelése – rögzíted a megrendeléseket, kiszállításokat, bevételezéseket, előkészíted a számlákat, nyilvántartásokat vezetsz.
-
Excel-alapú elemzéseket, kimutatásokat és statisztikákat készítesz és ellenőrzöl professzionális szinten.
-
Ügyfeleket tájékoztatsz a cég termékeiről és részt veszel egyeztetéseken, értekezleteken.
-
Frissíted és karbantartod a prospektusokat, árlistákat és egyéb kereskedelmi dokumentációkat.
- Versenyképes, tapasztalatodhoz igazított fix havi alapbér – megegyezés szerint.
- Home office lehetőség – heti 1-2 napot biztosan otthonról is dolgozhatsz.
- Támogató és rugalmas vezetőség – bizalmon alapuló, emberközpontú hozzáállás.
- Önállóság a munkavégzésben – szabad kezet kapsz, de a csapat mindig segít, ha szükséged van rá.
- Kiszámítható munkaidő, túlóra nélkül – valódi egyensúly a munka és a magánélet között.
- Szakmai fejlődési lehetőség – egy sokrétű, változatos munkakörben tanulhatsz és fejlődhetsz.
Munkavégzés helye: Budapest, XX. kerület (Pesterzsébet)
Munkaidő: H-P 8:00-16:30 vagy 08:30-17:00 (választható)