Partnerünk nemzetközi logisztikai szolgáltatóként immáron több, mint három évtizede néz szembe az autóipar kihívásaival. Európa szívében elhelyezkedő raktáruk segítségével kielégítik a világ minden tájáról érkező beszerzői igényeket, igazgatják az anyag- és árugazdálkodást, ellátják Európa jelentős autógyártóit. Lébényi telephelyükre munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
 
SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI ADMINISZTRÁTOR

Főbb feladatok, munkák:
  • Szállítmány adatok összeállítása
  • Szállítmányok ellenőrzése és az összekészített szállítmányok feldolgozása
  • Az elkészített szállítmányok lejelentése és a szükséges szállítási
  • dokumentumok elkészítése
  • Kapcsolattartás a raktár és a partnerek között
  • Kommunikáció fenntartása a belső- és külső állomásokkal
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Legalább középfokú végzettség
  • Társalgási szintű nyelvismeret német és/vagy angol nyelvből
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • 2 műszakos munkarend vállalása
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Önállóság, akaratérvényesítési képesség
  • Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó képesség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • Raktári tapasztalat az autógyártásban az ISO, VDA minőségi normák szerint
Amit kínálnak Neked:
  • Stabil vállalati háttér
  • Hosszú-távú, biztos munkalehetőség
  • 13. havi fizetés
  • Teljesítménytől függő éves bónusz
  • Cafeteria keret (Bruttó 510.000 Ft/év)
  • Balesetbiztosítás
  • Bejárási támogatás (36 Ft/km)
  • Jubileumi jutalom
  • Dolgozói ajánlási rendszer
  • Továbbképzések
Munkavégzés helye:
  • Lébény vagy Győr
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.