"Szervezd, adminisztráld, támogasd a csapatot – legyél nélkülözhetetlen láncszemük!"  
 
Szeretnél egy dinamikusan fejlődő, holisztikus egészségügyi technológiákkal foglalkozó cégnél dolgozni?
Fontos számodra, hogy olyan helyen dolgozz, ahol a természetes gyógymódok és a modern technológia találkoznak?
Szívesen támogatnád egy innovatív egészségügyi technológiákkal foglalkozó vállalat munkáját precíz logisztikai és adminisztrációs feladatokkal?
Olyan helyen dolgoznál, ahol a technológiai fejlődés és az innováció kiemelt szerepet kap?
 
Ha ezekre igennel válaszoltál, csatlakozz hozzájuk!
 
Ügyfelünk egy innovatív, holisztikus egészségügyi technológiákkal foglalkozó, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat keresi új munkatársát. Céljuk, hogy fejlett biofeedback és wellness megoldásaikkal támogassák az emberek egészségét és életminőségét.
 
Ha szívesen dolgoznál egy dinamikus, fejlődő iparágban, csatlakozz hozzájuk, mint
 
Logisztikai és Adminisztrációs Asszisztens

Főbb feladatok: 

Megrendelések kezelése:

  • Beérkező rendelések feldolgozása, előkészítése, kiszállítása és adminisztrálása
  • Számlák kiállítása, banki átutalások és kártyás fizetések ellenőrzése 
  • Ügyfélmegkeresések kezelése, információ biztosítása rendelések és csomagok kapcsán  
  • Beérkező és kimenő csomagok nyomon követése  
  • Termékellenőrzés: minőségellenőrzés, dokumentáció és visszajelzés a gyártás felé  
  • Adat- és dokumentumkezelés: Excel táblázatok vezetése, SharePoint használata  
  • Garanciális és javítási ügyintézés: hibás termékek garanciális ügyintézése, javítások szervezése és követése  
  • Vámügyintézés: csere- és hibás termékek vámkezelése, nyilatkozatok előkészítése és benyújtása  
Adminisztratív feladatok az irodai működés támogatására:  
  • Üzleti partnerek és vendégek fogadása, recepciós feladatok ellátása  
  • Közös helyiségek rendben tartása  
  • Események szervezésében való részvétel  
Elvárások: 
  • Középfokú végzettség
  • 1-3 év tapasztalat adminisztrációs, logisztikai vagy irodai asszisztensi munkakörben  
  • Angol és magyar nyelvtudás szóban és írásban egyaránt 
  • Microsoft Office ismeretek 

Előny: 

  • Felsőfokú vagy Egyetemi végzettség
Amit kínálnak:  
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy megbízható cégnél  
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag  
  • Szakmai fejlődési lehetőségek, képzések  
  • Modern munkakörnyezet, támogató csapat  
Munkavégzés helye: Budapest  
 
Munkaidő: Hétfőtől – péntekig 9:00 – 17:00 (home office lehetőség nélkül)  
 
 
Hogyan jelentkezhet?
Ha szívesen csatlakozna egy elismert prémium márkánál, kérjük, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!