Partnerünk, a SUPER11, egy budapesti kreatív ügynökség, ahol a vizuális élmény és a technológia szorosan összefonódik. Interaktív élményeket terveznek és eredményorientált kampányokat valósítanak meg, amelyek nemcsak figyelemfelkeltőek, hanem hatékonyak is. Ha inspiráló és digitálisan innovatív megoldásokra van szükség, a SUPER11 a tökéletes választás!
 
Csapatuk bővítése érdekében keresnek munkatársat részmunkaidős (4 vagy 6 órás) és home office lehetőséggel az alábbi munkakörbe:
 
SENIOR KONTROLLER
(részmunkaidő + Home Office lehetőséggel)
 

Feladatok:
  • Pénzügyi elemzések készítése – A controller feladata, hogy nyomon kövesse és elemezze a vállalat pénzügyi helyzetét, így segítve a vezetőség döntéshozatalát
  • Költségvetés-tervezés – Részt vesz a céges költségvetések elkészítésében és azok nyomon követésében, azzal a céllal, hogy biztosítja a pénzügyi tervek betartását
  • Költségellenőrzés – A controller figyeli a vállalat kiadásait és bevételeit, valamint segít a költségek optimalizálásában és a hatékonyság növelésében
  • Belső pénzügyi riportálás – A controller rendszeresen készít pénzügyi riportokat a vezetőség számára, segítve a stratégiai döntéseket
  • Pénzügyi rendszerek fejlesztése – A cég pénzügyi rendszereinek fejlesztésében és karbantartásában is szerepe lehet, biztosítva, hogy azok hatékonyak és naprakészek legyenek
  • Cash flow menedzsment – Felelős lehet a vállalat pénzforgalmának kezelése, a likviditás biztosítása érdekében
  • Stratégiai támogatás – Elemzi a piaci trendeket és a versenytársakat, hogy támogassa a cég hosszú távú pénzügyi terveit

Az állás betöltéséhez szükséges:

  • Felsőfokú pénzügyi és számviteli végzettség
  • Pénzügyi elemzésben vagy kontrollingban szerzett 3+ év tapasztalat, preferáltan KKV szertorban
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Analitikus gondolkodásmód
  • MS Office magabiztos kezelése
  • Precizitás és részletekre való odafigyelés
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Kommunikációs készség
  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Proaktivitás és tanulási hajlandóság
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Rugalmas munkavégzés – a pozíció 4 vagy 6 órás részmunkaidőben betölthető
  • Lehetőség távoli munkavégzésre (home office / remote)
  • Stabil vállalati háttér egy fiatalos, támogató csapatban
  • Modern munkakörnyezet
Munkavégzés pontos helye, munkaidő:
  • Budapest (irodai munkavégzés lehetősége)
  • Rugalmas munkaidő hétfőtől péntekig
  • Home office lehetőség (napi 4 vagy 6 órában)
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.